Acid Wars @ Effenaar [16 okt. '04]

Zoidsity

Go with the flow..
Mede door de herinnering hiero ( en 't entree-kaartje aan m'n muur.. :D ) even meer 'algemene' bekendheid geven; wel leuk feesje lijkt me!

:o: Alvast sorry als ik forumleden niet herken die avond. Heb ik wel vaker last van op zo'n feessie.. :D

Ik wil bonkende 808's en ronkende 303's horen. Dus wat gaan de Acid Junkies doen? Digitale crap of echte muziek.

:D Laat ik 17 oktober wel ff weten..

Als je iemand zonder snor ziet dan ben ik het waarschijnlijk!

Fluister maar gewoon het secret woord in mijn oor en u zult beloond worden!

Origineel geplaatst door bikkel
Ik wil bonkende 808's en ronkende 303's horen. Dus wat gaan de Acid Junkies doen? Digitale crap of echte muziek.

Digitaal, Ableton Live, geen 303's. Althans zo klonk hun optreden in Haarlem. Heb me overigens wel goed vermaakt, want de muziek beukte direkt.

Wat is er gebeurd met de jongens die "ik heb Stefan Robbers gesproken vanmiddag bij i4 en hij zei dat hij alleen met een 909 en een laptop kwam" zeiden daags voor een AJ optreden?

Ik heb AJ ooit mee mogen maken met een 808 en wat 303's in de Effenaar en dat was echt zwaar heftig. Maar om jaren '80 klassiekers vanaf een laptop met een 909 kick er onder te horen ga ik niet naar de Effenaar. Dan zet ik mijn oude happy hardcore collectie wel op.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Als je iemand zonder snor ziet dan ben ik het waarschijnlijk!

Fluister maar gewoon het secret woord in mijn oor en u zult beloond worden!

ik ga het proberen !

Origineel geplaatst door matt second
ik ga het proberen !
Gezellig!!!! Komt langs!

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Digitaal, Ableton Live, geen 303's. Althans zo klonk hun optreden in Haarlem. Heb me overigens wel goed vermaakt, want de muziek beukte direkt.

Dan skip ik denk ik.

Helaasch.

En als het toch bonkende 808's met ronkende 303's waren dan moet ik jullie maar doodvermoorden ofzo ;)

Dan skip ik denk ik.

Helaasch.

En als het toch bonkende 808's met ronkende 303's waren dan moet ik jullie maar doodvermoorden ofzo ;)
Is er een goed alternatief dan morgen? Niet echt.. Ik ga gewoon!

Hanz, ik ga dadelijk kaartjes halen!

Dan skip ik denk ik.

Helaasch.

Misschien dat ze wel de moeite doen om "gear" te gebruiken als ze een thuiswedtrijd spelen }:| . In Haarlem heb ik enkelt laptops gezien. Maar zoals reeds bericht (opverzoek Mat2nd het woord "post" vervangen), de muziek was verder wel fijn, het bier overigens ook. :mega:

Inmiddels heb ik al kaartjes voor matt second en Hanz gehaald, dus mocht je drie moderators dronken willen zien stuiteren, dit is je kans!

:dubbel: 't IS dat ik al een kaartje heb, anders had ik 'm nu ZEKER gehaald!!

:biertje:

Origineel geplaatst door teknoudontknow
en.. heb ik wat gemist? :D

bier, springende duitsers en 1 303 lijntje

... en een blauwharige nicht die kroketten bakte.

Het had niet heel veel met acid te maken, maar het was wel leuk!

En om 01:00 uur oom geworden van Puk! Jiehoe!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Het had niet heel veel met acid te maken, maar het was wel leuk!

En om 01:00 uur oom geworden van Puk! Jiehoe!

De muziek: had niet ander verwacht }:|

Het oom gebeuren: Gefeliciteerd! Alleen.......... geen tweeling? Dat legt toch prestatiedruk bij jouw neer8)

Back