[TRACK] Special Trans Xpress

Origineel geplaatst door Arv

Wat betreft die reverb op de stem, ik zou het zo laten.. Het mag ook wel is wat anders dan "volgens de regeltjes"
Hélemaal mee eens.

De (sexy) vocals vind ik echt niet te hard. Het hele nummer draait om de vocals.
Deze kan dus ook op m'n portable mp3 speler.

Serieus punt: hij is net effe te kort.

lekkere intro
drums mogen er best wel iets meer bovenuit
die vocal kan iets meer attack wel hebben ... die knalt er in

coole track, maar ik vind de processing van de vocals niet erg lekker.

Verder gaat ie moody door :p

Lekker trackie.

Je zet een lekker sfeertje neer. In ieder geval een sfeer waar ik van houd.
Heerlijk om op m'n MP3 speler te hebben ondertussen lopend door een druilerig, herfstig Amsterdam in de avond.
Op dat soort momenten kan muziek je even heel gelukkig maken

groet

Tom

De vocals zijn mooi clean, maar liggen niet mooi in de mix. Zorg dat die zangeres ook in dat bruine cafe op het podium zingt en niet op het toilet. mag wel iets stoffiger klinken die vocalen.

Voor de rest prima sfeertje en lekker nonchalant:okdan:

Origineel geplaatst door Catalunya
De vocals zijn mooi clean, maar liggen niet mooi in de mix. Zorg dat die zangeres ook in dat bruine cafe op het podium zingt en niet op het toilet. mag wel iets stoffiger klinken die vocalen.

Voor de rest prima sfeertje en lekker nonchalant:okdan:

Liggen niet mooi in de mix? Bruin cafe aan de haven. Nah.......

Origineel geplaatst door Mostatic
Bruin cafe aan de haven. Nah.......

Ja, dat cafe waar die blauwe poppetjes komen met van die witte puntmutsen op.

Maar ik bedoel dat de zang mooi opgenomen is en zeer mooi klinkt, maar "te los" staat van de muziek. Luister nog eens en doe je ogen dicht. "Waar staan de muzikanten en waar de zangeres?" Volgens mij kwestie van E.Q. en andere reverb

Origineel geplaatst door Catalunya
Maar ik bedoel dat de zang mooi opgenomen is en zeer mooi klinkt, maar "te los" staat van de muziek.

Blijft leuk...die zangeres verhalen.
Die zangeres zijn namelijk losse samples.
Lettergrepen en woorden achter elkaar geplakt. Vervolgens in de maat geknip/gestretched en als laatste met de pitch shifter in een melodietje geperst.

Natuurlijk doet het niets af aan het feit of het wel of niet goed in de mix ligt.
Maar ik zou het graag eens door een zangeres ingezongen laten worden.

Wie weet iets voor de toekomst.

Maar hee....bedankt voor de tijd om alle kritiek en complimenten te geven!!

schopje

schopje

werd net pas op deze track gewezen.

Ik vind het heerlijke echte muziek. Goed instrumentengebruik en mooie melodieen. Erg fijn.

Ik ben het wel eens met quifster dat de zang mij iets te luid in de mix zit.

Het is me overigens helemaal niet opgevallen dat de zangeres geen zinnige tekst heeft :)

Goed gedaan. Van dit soort muziek mag er meer komen.

Ja, lekker nummertje...

erg sferisch, mooie geluiden...
sound van de bas doet me denken aan oude platen van Miles Davis uit de jaren '50! ;)

meer van dit! meer van dit!
:verkoght:

Ik vind m ook mooi. Zou inderdaad ook zo in een tv-serie of film passen (ik zie t zo voor me als ze bij oceans 11 de kraak aan het voorbereiden zijn of zoiets)..

:biertje:

Back