3rd Message From One - This Is Not Your World (Explicit!!)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Dag lieve mensen,

Hier is de derde boodschap van One.
Niet voor mensen met een zwak hart.
Veroorzaak geen paniek.
Verspreid de boodschap langzaam.

Best eerst de video bekijken :

Daarna kunt U de audiofile downloaden via Soundcloud :

Interesse in de vorige boodschappen van One ? Klik hier :

Goede jacht.

Gloomy, July 2019 :)

Leuk filmpje! Maareh, bij mijzelf sta ik op one, dus moet je een ander nummertje kiezen.... :-P

Is dit het doemdenk forum of wat? Ik vind dit nogal een vage schizofrene bedoening worden.rare boodschappen die je probeert over te brengen,lelijke bagger

Echt heel knap gemaakt en uitgedacht.
Toffe clip ook.
Grijpt je bij de strot!

Dank je van harte Jeroen, is hele mooie feedback.. Geeft me de moed om door te doen ;)

Is dit het doemdenk forum of wat? Ik vind dit nogal een vage schizofrene bedoening worden.rare boodschappen die je probeert over te brengen,lelijke bagger

Even wat informatie.. Nasa is geïnteresseerd in "Message From One".. temeer omdat wij onlangs wiskundig bewezen hebben dat de aarde wel degelijk aan het opwarmen is door het gigantische dataverkeer dat door de lucht stroomt (GSMmasten, Wifi, enz..). Zo bewijzen wij wiskundig alles, van de Genisis tot de Apocalypse.. wij bewijzen wiskundig hoe je pyramides bouwt, hoe je vulkanen doet stoppen met uitbarsten.

Beste Rudy, uw verstand rijkt wellicht niet zo ver, maar als je dit niet gelooft, leg dan deze site https://oue.one/ voor aan de slimste mens die je ooit in je leven bent tegengekomen.. Dan zul je wel anders piepen..

Maar uiteraard dank ik je van harte voor het kijken/luisteren.

Ik wist dat ik zulke reacties mocht verwachten, maar dat is helemaal niet erg. :)

Allereerst wil ik zeggen dat ik dit wel mooi gemaakt vind.

Maar het heeft toch wel veel weg van het verspreiden van religie, en dat is volgens mij niet de bedoeling.
Uit de forumregels:
  • Discussies over politiek, geloof, ras of geslacht zijn niet toegestaan.
Het is nu nog niet echt een discussie, maar het lokt het wel uit als je links gaat plaatsen naar een soort pseudo-wetenschappelijke spirituele website.

Hey DreamXcape, dank je wel voor te kijken en luisteren, doet me deugd..

Maar waarom zou men hier mogen rappen over conspiracy theories, terwijl muziek uploaden, waarover het gaat over een bepaalde FILOSOFIE, dan weer niet zou mogen ?

En mochten er discussies ontstaan, dan mag dit topic op slot, en moet men mij maar per pb contacteren..

Geen probleem allemaal..

Thanks again Dream ! :)

Ik heb absoluut geen probleem met je upload. Als dat zo overkomt, mijn excuses.

Het was meer dit
Veroorzaak geen paniek.
Verspreid de boodschap langzaam.
en de reactie op rudydnmr waar ik me een beetje aan stoorde.
Daarbij wil ik wel zeggen dat ik zijn reactie ook niet bepaald subtiel vind.

Verder inderdaad geen probleem allemaal. :)

Back