• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg MS20M te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nuccer

Ingeburgerd
Voor de fijnproever! De klassieke MS20, maar dan in een handig formaat en met vele extra’s. Zoals standaard PW modulation en de mogelijkheid om te switchen tussen filtertype rev1 en rev2 met een eenvoudige schakelaar. Daarnaast zitten er ook nog 8 extra toegevoegde matchpoints bij (zie op de foto de rij linksonder):
1. VCO1 direct out
2. VCO2 direct out
3. VCO2 CV in
4. HP filter rev1 direct out
5. HP filter rev2 direct out
6. LP filter rev1 direct out
7. LP filter rev2 direct out
8. VCA input

Er zijn er wereldwijd slechts 1.000 te vinden en daar is de prijs dan ook naar. Ik wil hem verkopen omdat het toch niet helemaal mijn ding is. Ik ben op weg naar een Analogue Solutions Impulse Command en een Analogue Solutions Generator. Mocht je die te ruil hebben, dan ben ik zeer geïnteresseerd.

De vraagprijs is €1.100. Te bewonderen en beluisteren in Tilburg.

%24_86.JPG

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back