• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[tr] div. spullen: fricke en terratec

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

nIQ

Stamgast
in de aanbieding

-fricke mfb-602: Midi en CV/gate sequencertje. In perfecte staat met handleiding (is maar 1 blaadje) en orig. adaptor

Link: MFB-602

-Terratec: EWS 88-D: geluidskart met ADAT I/O , 2X midi I/O, S/PDIF I/O en tot slot 1 stereo analoog out. Met duidse handleiding alles in goede staat.

linkje: terratec ews88d

Bijden zijn enkel te ruil. Ik ben nog op zoek naar een copressor, een leuke pre-amp, een 19' synth. en eventueel een goëië condesator micro. Eventueel met bijbetaling van mijn kant....

Liefst ophalen bij mij in dendermonde (België)

Grz. Niik

Bericht door een moderator:
Richtprijzen?

euhm,...

eigenlijk ben ik vooral geïntresserd in een leuke ruil.

Voor de MFB is trouwens al iets leik's geboden.
Als daar een bevesteging van komt blijft enkel de geluidskaart en de midi tru over. Die gaan liefst samen weg voor een compressor met een leuk kleurtje, event.mits bijbetaling van mijn kant...

Grz. Nik

De MFB is nog steeds te ruil!

De andere deal is jammergenoeg niet doorgegaan.....

Voorstellen blijven welkom!

Schop!

Komaan mensen, niemand op zoek naar een handig klein cequencertje voor zen analoge gear of een leuke geluidskaart?

Bied maar wat, als er maar geluid uitkomt of doorgejaagd kan worden!

Nik

mfb weg

mfb weg

De MFB-602 is de deur uit :okdan:

De terratec EWS88D is er nog.....

Ze blijft nog steeds enkel te ruil aangezien ik dat veel leuker en spannender blijf vinden. Ondertussen ben ik wel naar iets specifiek op zoek.... namelijk een drum expander. Een 19" dingetje met individuele outs met enkel(of vooral) drumgeluiden. dus iets van simmons(moet niet per se 19" zijn) , een alesis D4, drumstation, roland R8 (mkII liefst), emu procussion , airbase, rack attack, etc. Heb je iets liggen laat maar weten. Wat ik niet nodig heb is all in one ritmebakjes met 1 stereo out. Ik ben steeds bereid tot bijbetaling van mijn kant (als het toestel het waard is ofc.)

die midiman midi tru (1x4) ligt hier ook nog steeds en je kan altijd een stapel comp. music, music tech's magazinnes etc. meekrijgen. (als extra motivatie zeg maar ;) )

grz. Nik

blijkbaar maakt dit forum van de naam van de geluidskaart een smily :confused:

Het gaat dus over de EWS 88 D (dus die met de adat I/O)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back