• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Siel EX-80/Kawai K1m/Simmons SDS200 & wat klein spul

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

UserTronix

Ouwe rot
Siel Expander 80
Analoog synthje met DCO's. Alle parameters zijn via CC's aan te sturen. Lijkt een beetje op de Korg Poly 800. Met originele handleiding en originele voeding.
85 euro

Kawai K1M
Rompler met joystickje, leuk voor Boards of Canada achtige geluiden. Met extra geheugenkaartje.
75 euro

Simmons SDS-200
Drumsynth, van fijne bassdrums tot Kraftwerk phoefs.
120 euro

Ibanez Soundtank Black Noise
Distortion pedaaltje
15 euro

Ibanez Soundtank Bass Comp
Bass Compressor pedaaltje
15 euro

Dtronics Midi->Din Sync converter
25 euro

Onder voorbehoud het volgende:
Boss DR-110
Laatste analoge drumcomputertje van Roland. Met sync modificatie (48ppqn). Inclusief beschermtasje.
90 euro

Ik heb tevens een Roland TR-606 liggen waarvan het digitale (sequencer) gedeelte het niet meer doet. Ik wil hem midificeren, maar het komt er maar niet van. Wellicht doe ik hem dus weg, mits er interesse voor is.

Ibanez pedaaltjes en de Simmons gaan van de week naar de nieuwe eigenaar.

Een mede forum lid gaat naar de TR-606 kijken, is dus gereserveerd. De DR-110 hou ik nog even zelf voor de fijne hihat-jes.

Er was een geinteresseerde voor de Siel, maar die beantwoord zijn mail niet, dus blijft te koop. Erg leuke bak hoor, kan je leuke Drexciya geluidjes uit toveren, en alle parameters zijn via Midi CC's te sequencen. Wil hem wellicht ook wel tegen iets ruilen...

Kawai K1M is ook nog te koop, wellicht hou ik hem voor de kille strings die er uit komen.

Siel Expander 80

Siel Expander 80

Al eerder aangeboden, maar de koper is niet op komen dagen...

Siel Expander 80. Analoge desktop/rack synth met DCO's. Alle parameters zijn middels Midi CC's te besturen. Lijkt een beetje op de Korg Poly 800. Met originele handleiding en originele voeding.

Richtprijs 85 euro, maar het liefs ruil ik tegen iets anders. Ben momenteel op zoek naar een nette DX-7 (bijbetlaing van mijn kant), versie maakt niet zoveel uit.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back