[track] Natural

klinkt goed...

klinkt goed...

klinkt goed zo over de speakers van mijn emac, heel relaxed gebeurt subtiel weinig maar toch een leuke opbouw, tis eerlijk gezegd niet de soort muziek waar ik dagelijks naar luister maar zit er aan te denken dit te saven in itunes...
ook de mix vind ik in vergelijk tot die eerste professioneel klinken, kan zo onder een film of documantaire, ik zie de snowboarders en maagdelijk witte hellingen al voor me...swoooosh.......
top!

Relaxte trax, shine heeft nog mijn voorkeur. Doet me qua gevoel denken aan yagya of laat ik me nu leiden door de sneeuwassociatie van hisolid?

Lekkere geluiden en goed afgemixd, ook een goede opbouw als je het mij vraagt.
Jammer dat het na mijn mening nog wat mist, toen ik hem in het begin hoorde: een denken
vaan geluid, en verwachte elk moment een prodigystyle breakbeat. Die kwam niet, maar
daarvoor in de plaats een smooth beatje, toen dacht ik: ja wel anders maar ook lekker
,toch had ik er ff een snaretje in verwacht voor de power, maar das mijn mening!

groeten roy!

OKeej, tja wat zal ik zeggen, ruim 1 minuut intro beetje lang (er gebeurt niet zo heel veel)
Als de groove eenmaal gaat kabbelen dat is het lekker, zit een beetje tegen de latin aan vind ik.
Maar juist die lekkere snerpende percussie fills mis ik. ennu een beetje afwijkende lead en een breakje.

de zaak gaat aant eind zeker een beetje improviseren, das wel lekker na zo'n toch wel monotone track.
de 2e bassline vanaf 4.55 suggereert de langverwachte break maar die komt niet echt. misschien een snare mee laten rollen en dan wat met een hihat en een crash doen ofzo?

Voor de rest vind ik die soort metalic reverb op sommige klanken wel lekker klinken, en het basje klinkt weer wel lekker, misschien om de zoveel maten even de bassist een ander stukkie bladmuziek geven ter variatie.

2e keer vind ik hem ook nog leuk touwens, de mix is goed, smaakt naar meer !

Wanneer komt die beat....

Het is heel iets anders dan ik gewend ben om op te dansen... moet je dan zwaar vertiefd zijn van een avond stappen en je laten meeslepen in de muziek, want hij is afgelopen en ik wordt wakker:D :D

Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen. Ik kan er helaas niet veel over zeggen.;{

Goeie track! Kabbelt lekker door, mooie klankkeuze. Maar mag best een break in komen, zo rond 4 minuten. Daarna wordt het een wat zouteloos. Sterker nog: het nummer schreeuwt in mijn oren om een lekkere breakbeat, nu bloedt het een beetje dood helaas.

bedankt voor het commentaar allen
het was niet echt bedoeld als energieke dansbare track oid :D
meer als atmosferisch wegdroom trackje
kvind dat de spanning wel redelijk wordt vastgehouden en vond 't wel een aardige combinatie van geluiden

Een aardige combinatie van geluiden is het zeker!

Het klinkt erg relaxed en vloeiend, het kabbelt aan je voorbij en is lekker subtiel. Ook hoor ik dat je echt met een behoorlijke hoeveelheid lagen geluid hebt gewerkt om de klank zo te krijgen als hij (of zij?) nu is.

:okdan:

ik vinnet zeer goed klinken. en ik denk dat als je er halverwege ofzo nog een breakbeat of basdrum ofzo
erin zou steken hij wel heel lekker gaat worden.

Back