• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Behringer DDX3216 + 4 ADAT interfaces

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
Aangeboden in uitmuntende staat:

Behringer DDX3216 incl. 2 Adat expansioncards
Volledig geautomatiseerde 32 kanaals mixer. Zie www.behringer.com
In perfecte staat. 32 kanalen adat i/o dmv de 2 ingebouwde Adatkaarten met 2 x Adat I/O per kaart.
Doos, manual, rackkit etc. Met nieuwste OS en half jaartje oud.

850 euro.

1 x Alesis AI-3 Adat interface
19" 1U Rackmodule, 8 in 8 uit, 24 bit 44.1/48 Khz, Master/Slave, 16 x JACK (www.alesis.com)

3 x ADAM24 Adat interfaces
19" 1U Rackmodule, 8 in 8 uit, 24 bit 44.1/48 Khz, Master/Slave, 16 x JACK, 4 x XLR (met phantom ON/OFF), 2 x Gain XLR IN. (www.staudio.com)

8 Adat-kabels worden gratis bijgeleverd

Complete set: 1450 euro. 4 x de interfaces zonder mixer : 625 euro.

Om misverstanden te voorkomen; de mixer gaat niet onder de 850 weg........

Ter info,

Ik verkoop het setje omdat ik dure interfaces ga aanschaffen.

Mocht ik door omstandigheden (ik verkoop meer dan dit alleen) genoeg kaken hebben;
dan wordt deze aanbieding ingetrokken. En blijf ik hem gebruiken als submixer voor mijn drumdoosjes.

Want zeg nou zelf, 32 kanalen digitale mixer, 4 fxprocesssors, 16 bussen, 4 aux, compressie gate en eq op ieder! input-kanaal. En dan nog 4 rackunits Adat interfaces voor 32 inputs op 48Khz met 8 glazvezel-kabeltjes naar de mixer. Niks geen kabeltroep op je tafel. Dat is toch geen geld 1450 euro??? (jeez ik had verkoper moeten worden) daar koop je dus nog geen enkele MOTU 24IO voor (1600)

Er is optie op de interfaces........

Alleen de mixer incl. adat-kaartjes is er nog.......

Ik trek deze aanbieding terug.

Ik vindt de mixer toch te fijn en te mint......om voor zo`n bedrag weg te doen.

Nieuw zou deze, en dat is ie praktisch, inclusief de 2 ADAT-kaarten (185 p/s Thomann.de) toch zon 1500 euro kosten.

(sommige winkels verkopen ze voor 1000 euro "nieuw" gemerkt als B-stock. Daar zit dus waarschijnlijk nog de oude software op en die lichting is aardig buggy en kan je beter laten staan, maar dat is mijn mening en hoeft dus niet de jouwe te zijn)

Ik heb inmiddels mijn gewenste setup kunnen bekostigen dus een financiele noodzaak is er ook niet echt meer.

Of er moet een hoger dan 1100 euro komen. Dan kan ik er nog een 2408mk3 voor halen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back