Hey mensen,
ik las hier op het board een interessante thread over het maken van een hardcore kick
met de Native Instr. PRO-53.
Recent heb ik de beschikking over deze plugin dus het is allemaal ff nieuw !
Mijn vraag is: zijn er hier mensen die de PRO-53 gebruiken om hardcore sounds mee
te produceren ?
Het is nl. zo dat ik graag een zagende, stotterende darkcore-sound wil fabriceren
alleen weet ik niet precies hoe.
Dus eigenlijk zoek ik een duwtje in de rug !
Het is niet zo dat ik bepaalde stylen wil kopieren ( alhoewel dat veelvuldig voorkomt ! ), maar
deze bepaalde sound vind ik ERG interessant om te gebruiken.
Wie o wie kan me helpen ?
greetz,
D-Seez
PS: Ik heb op dit board gezocht naar threads met dit onderwerp, en ik kon deze niet vinden.
Mocht het zo zijn dat dit al eerder besproken is, dan zou ik graag de link naar deze thread
willen hebben.
ik las hier op het board een interessante thread over het maken van een hardcore kick
met de Native Instr. PRO-53.
Recent heb ik de beschikking over deze plugin dus het is allemaal ff nieuw !
Mijn vraag is: zijn er hier mensen die de PRO-53 gebruiken om hardcore sounds mee
te produceren ?
Het is nl. zo dat ik graag een zagende, stotterende darkcore-sound wil fabriceren
alleen weet ik niet precies hoe.
Dus eigenlijk zoek ik een duwtje in de rug !
Het is niet zo dat ik bepaalde stylen wil kopieren ( alhoewel dat veelvuldig voorkomt ! ), maar
deze bepaalde sound vind ik ERG interessant om te gebruiken.
Wie o wie kan me helpen ?
greetz,
D-Seez
PS: Ik heb op dit board gezocht naar threads met dit onderwerp, en ik kon deze niet vinden.
Mocht het zo zijn dat dit al eerder besproken is, dan zou ik graag de link naar deze thread
willen hebben.