Exposed 2 radiation - Evy's song

The Big Ear

Ouwe rot
bah, lazy sunday afternoon trackje. Veel te poppy naar mijn zin, but the distortion knob broke off! Wel tof om nog eens een gitaar in mijn handen te hebben.
Verder komt zowat alles uit mijn modular en alle drums zijn afkomstig van de DIY909 en 808 clones.
Is nog wel wat werk aan, maar dat gaat niet meer gebeuren.
Op 1 of andere manier blijft het wel in mijn kop steken, vandaar dat ik het even post...

Dan maak je eens een meer toegankelijk deuntje, luistert er niemand naar.
:?
Ik stop ermee.... met toegankelijke deuntjes te maken dan toch.

Als ik geen comment geef binnen de dag of twee, dan is er iets mis.. dit keer heb ik gewoon dit draadje over het hoofd gezien.. Nou, hij is niet slecht hoor, maar de claps staan te luid, en de baslijn is te monotoom. Ook die finetuning kon me niet echt bekoren.. Voor de rest wel een happy & poppie nummer. Haha, "ik stop ermee" ;)

Hahahah.. heerlijke track. Ik deel de feedback van Gloomy aangaande de mix maar er zitten wel super-lekkere synth effecten in en leuke geluidseffecten en dan... tja... dan kan het niet meer stuk bij mij... dus twee duimen omhoog: :okdan:

thanks for listening!
Alhoewel dit niet mijn normaal ding om te doen is, ben ik er best tevreden over. Mss dat ik dit binnenkort nog eens aanpak en jullie opmerkingen verwerk. ToAd

Ik vind hem tof! Drums zijn lekker in your face.
mijn tr9090 is nog niet af. Ben nog geeneens begonnen. Wel een yocto 808 gemaakt best blij mee.

Nou vette track hoor, drums staan wel iets te hard ivh

Vind de percussie iets te hard staan in vergelijking met de achtergrond geluiden. Klinkt als een zondagmiddag track zoals als een zondagmiddag zou moeten klinken. Geen moeilijk goed, maar wel fun. De fx geluiden doen een hoop goed, maar neemt niet weg dat de melodie op den duur iets te eentonig word.

Back