Sticks and bones

flyweight

SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Pffff wat ben ik stom geweest. Jaren lang gezegt dat ik geen studio monitoren nodig heb. Altijd op dd koptelefoon gemixed. Nu een paar weken een set hs8s en kan alles nu goed horen en word ook niet moe.

Hier een brouwsel met synths, snaren en wat percussie.

Speel hem nu af en zou dd percussie iets zachter zetten.

Bekijk bijlage sticks and bones.mp3

Jaren zeg je stom, adem!
Speel hier door mijn kamer, ja echt hard maar maak niet uit
Zo hard stond ie nou ook weer niet ... srry zei ik tegen mijn buren ...
bijna want hij weet ook wel hoe dat gaat ... vet man
x

Super chill, echt top track! :okdan: heerlijke synth sound met die detuned wobble er in, welke synth/fx heb je daarvoor gebruikt?

Hey Thanks!
Die detuned synth is een patch uit de Korg Prologue en Izontop Vinyl voor het detune geluid.

De main arp synth ook korg Prologue heeft twee sends,
1 Valhalla Shimmer
2. Output, portal --> movement

Hey Thanks!
Die detuned synth is een patch uit de Korg Prologue en Izontop Vinyl voor het detune geluid.

De main arp synth ook korg Prologue heeft twee sends,
1 Valhalla Shimmer
2. Output, portal --> movement

Ok cool thnx. Izotope Vinyl heb ik laatst ook binnengehaald, ga ik es mee experimenteren!

Hoe bevalt Portal trouwens, is die de aanschaf waard? Ik heb de full suite nl, en ik kan upgraden voor 110,- maar eigenlijk krijg ik daar dan maar 1 extra instrument (Portal dus) voor terug. De rest is misschien wat up-2-date soundbanks. Misschien maar ff beter wachten tot Black Friday, hopelijk is er dan nog wat extra korting te behalen.

Fifth Bot Nou vind de plugin Portal niet zo geweldig. Dezelfde geluiden kun je makkelijk zelf maken door effecten te chainen.

Back