Trance, moet tussen Psy/Goa en Progressive Trance zitten

heey Meth,
vanaf het begin tot einde blijft je track boeien,er zitten heel wat coole sounds in en de vocals vind ik ook niet slecht.
Mooi gedaan,ik begin stiekem van dit genre te houden :P .

Keep up the good work ;)

Ik denk dat de kick wat meer attack moet hebben, ik hoor alleen maar een hoemp...

Het klinkt een beetje Groovebox achtig.....maar dit kan aan de balans liggen,
heb je een MC909 toevallig ofzo???
maar op de dansvloer zal het wel werken,...

Origineel geplaatst door Bass
Ik denk dat de kick wat meer attack moet hebben, ik hoor alleen maar een hoemp...

Kan ik in meegaan; ik luister de track op speakers van een tft en hoor helemaal geen kick.
Zou wel moeten lukken want ik heb wel meer tracks zo beluisterd op mijn werk.:o:
Verder vind ik het een lekkere track, vage bliepjes in een goed samenspel. Ik hou er wel van :)

Ja lekker,

Als psyjunk vindt ik dit een lekker Goa nummertje.
6 jaar geleden zou je dit kunnen gebruiken op een compilatie cd.
De kick moet een 'pok' geluid hebben met die oepf er achter aan.

Maar wissel wat meer, zo nu en dan wat ruimte laten
bv op 4.20 moet het net effe pittiger, met meteen die 9o9 hh.
Tja op herhaling blijft die lekker doorlopen.

Compliment!

groet scan

Hey Methoxy!

Ik kende deze natuurlijk al, maar je weet ik vind hem lekker... Volgens mij heb je de kick wat harder gezet toch t.o.v. de vorige versie, klinkt zeker beter. Misschien wordt ik nog wel een keer Goa freak als je zo door gaat...

Dit soort muziek kan ik zeker waarderen als ik in mijn mitsubishi rijd. :mexico:

De kick mag inderdaad wel wat meer power hebben. het klinkt wel lekker gecompliceerd, maar soms een beetje te droog. Misschien hier en daar iets meer reverb? Maar de sfeer is prima en de opbouw is ook lekker! Misschien iets meer met de ritmes doen, maar da's heel persoonlijk. Ben benieuwd waarmee je dit gemaakt hebt.

Bedankt voor de reacties

Bedankt voor de reacties

Nou ten eerste allemaal bedankt voor de reacties ;)
Het is gemaakt met soft spul:
Reason 2.5 en een sample van de PRO-53 (Native Instruments).
Ik zal zorgen dat de kick harder wordt en verder wil ik het nummer
nog even laten liggen totdat mijn nieuwste track helemaal af is.

Groeten, MeThOxY :biertje: :peukie:

De hihat moeten wat meer eruit springen. Sowieso die kick idd, die moet harder en meer "kicken" :)
En de bassline zou ik een heeeeeele lichte reverb opzetten, die klinkt idd te droog.

Back