Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
Geen meesterwerk, maar heel fijn om te luisteren, succes!
Gloomy

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Tof. Die subtiele ritmische dingetjes op de achtergrond passen ook mooi.Zo zat ik een tijdje geleden wat te pielen met een pianogeluid terwijl op de achtergrond de film Civil War liep. Tijdens deze scene kwam dit uit mijn vingers. Daarna heb ik de achtergronden toegevoegd. Niet zo zeer een pakkende melodie maar het zet een sfeer neer.
Dik! Een tijdje geleden zag ik deze demo van dat apparaat (weet niet helemaal in hoeverre deze F afwijkt van jouw N):Mijn allereerste sessie met de Solar 42N. Wat een bizar vet apparaat
![]()
Solar42N Ambient.wav
Music producer from The Netherlands. Inferior Segments is the new alias of techno/hardcore producer Solemn Warning. Inferior Segments creates atmospheric sounds, textures and rhythms to dwell in, inon.soundcloud.com
Dik! Een tijdje geleden zag ik deze demo van dat apparaat (weet niet helemaal in hoeverre deze F afwijkt van jouw N):
Alleen deze demo zou voor mij al voldoende zijn om dat apparaat aan te schaffen. Wel wat prijzig.
Dik! Een tijdje geleden zag ik deze demo van dat apparaat (weet niet helemaal in hoeverre deze F afwijkt van jouw N):
Alleen deze demo zou voor mij al voldoende zijn om dat apparaat aan te schaffen. Wel wat prijzig.

Mooi gedaan!Een al wat ouder nummer van het album Score, Part 1.
@e-Gloomy-nations Dank voor het uitzitten van de lange rit en het compliment, Jan!Helemaal geluisterd. Lekkere, onverwachte scapes. Vond hem lang, maar wel heel erg goed.
Succes!
Gloomy![]()
Fijn om te horen dat deze je beviel!

Ik weet nog niet of het morgen goed zal zijn.Goeiemorgen allemaal!
l