• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Gratis] Novation Remote 25

Cornerman

Ouwe rot
Ik gooi niet graag iets weg, en nu heb ik Mac met Mojave en mijn Novation Remote 25 werkt niet meer. Dus gratis af te halen. Wellicht kan iemand hem nog gebruiken.

Ik wil deze wel overnemen van je hoor. Waar kan ik deze ophalen?

Hij is er nog, in de buurt van Utrecht. Overigens krijg ik veel berichtjes , dat is allemaal leuk. Maar als je hem dan toch niet wil , laat het even weten. Kleine moeite en simpele beleefdheid me dunkt. Dit geldt overigens niet alleen als iets gratis is. Ik heb mij ook weleens bedacht maar laat altijd even weten als ik niet meer geïnteresseerd ben.

Overigens ben ik dat in het verleden ook weleens vergeten hoor , niets menselijks is mij vreemd. Dus daarvoor excuus. Maar zoveel mensen die op dit moment vergeten te melden dat ze iets niet meer willen is wel meer dan toeval. Beetje omgangsvormen is wel zo prettig.

Bij voorbaat dank.

audiocollage Ik ga nog een poging wagen wellicht lukt het , wist niet dat automap op de vorige nog werkte. Ik ga eens hobbyen bedankt voor de tip

Back