• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Erica Fusion Box, Flame Clockwork, AJH Gemini 2412, Intellijel Atlantis,

D.armsterk

Ingeburgerd
Hallo,

Ik verkoop een aantal modulen en een desktop effekt. Zit er wat leuks voor je bij? stuur me een PM. Alle prijzen zijn inclusief verzendskosten vanuit Duitsland.

AJH Gemini 2412 300€
Gave dual SEM state variable filter, kost je een paar HP maar dan heb je wel een bult flexibiliteit.

Flame Clockwork 205€
Is een wat ouder model, loopt prima. Maakt mooie ritmen voor je

Erica Synths Fusion Box Tube delay/Flanger/Chorus/Vintag ensemble 390€
Tja als je zin hebt in een bak herrie is dit wat je moet hebben zou ik zeggen. het kon allemaal wat gebruiksvriendelijker. maar klinkt goed!

Intellijel Atlantis 510 €
Wil je een modular 101? of iets in je rack om lekker gedachteloos mee te jammen om aan inspiratie te komen of uren te laten vertrijken? Grijp nu je kans!

Nou, Het dual SEM Gebeuren is weg.

Dan is er nu nog de kans om een WMD Geigercounter Eurorack modul aan te schaffen voor 185€ inclusief versenden binnen Europa.

Nou de WMD is ook weg en de Fusionbox is gereserveerd.

Dan heb ik alleen nog de Atlantis die te koop is!

Dingen verdwijnen als sneeuw voor de zon,

De Fusionbox is er nog voor 380 inklusief verzenden
Dan heb ik nog een Way huge Supa Puss een zeer flexibele BBD Delay voor 290 inklusief
En nog een XAOC Belgrad voor 280 Inklusief verzendskosten.

Mischien kan de Topictitel aangepast worden?

Bedankt,

Back