reason en de uc-33, hoe sla ik nieuwe presents op?

nicks

Nieuwkomer
Ik heb de uc-33 gekocht en ik ben al een half jaar met reason bezig, Er zitten bij de uc-33 een aantal presents maar ik wil er zelf een paar maken en opslaan, omdat ik dan ook mn tascam us428 tegekijkerteid kan gebruiken. Hoe moet dit??

reason en de uc-33, hoe sla ik nieuwe presents op?

Ik heb de uc-33 gekocht en ik ben al een half jaar met reason bezig, Er zitten bij de uc-33 een aantal presents maar ik wil er zelf een paar maken en opslaan, omdat ik dan ook mn tascam us428 tegekijkerteid kan gebruiken. Hoe moet dit??

Bericht door een moderator:
Nu staat ie beter..

Om op mensen, geef hem of haar een antwoord! :)

Dat kleine zwarte boekje dat bij in de doos zat spreekt boekdelen!
maareh... probeer eens 'memory' ;)

ja dat heb ik al gedaan en dat berijp ik ook wel, maar met de voorgeprogrammerde presents kan ik ook mijn tascam gebruiken voor het bedienen van de mixer, en met gemaakte presents niet? hoe kan dat?

Attachments

• us428_main.jpg
    us428_main.jpg
    19,2 KB · Bekeken: 87
dat is ook toevallig! Ik wil in reason met me tascam de mixer bedienen, en met de uc de apparaten appart dus dat zijn 2 usb aansluitingen, maar met de voorgeprogrammeerde presents kan dat wel en met je eigen presents niet.
Je kan maar 1 apparaat op de remote control zetten. De presents die er al in staan zijn niet zo als ik ze wil hebben. Hoe heb jij dat aan gesloten?

nicks

Back