• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: M-Audio Keystation 49 MK II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dynamike

Ingeburgerd
IMG_2953.JPG

Heb dit MIDI keyboard eigenlijk veel te weinig gebruikt. Stond vooral op m'n desk met een handdoek erover. Geen gebruikssporen. Verder netjes onderhouden. Inclusief originele doos en accessoires (kabel, boekjes etc.). Aankoopprijs was € 88. Factuur heb ik eventueel nog als bewijs maar de garantieperiode is wel al verlopen.

Het volgende zat inbegrepen maar hier heb ik verder niets mee gedaan dus indien gewenst zal ik t.z.t. de linkjes doorsturen die nog in m'n M-Audio account staan:
Xpand!2 by AIR Music Tech (serial)
Eighty Eight Ensemble by SONiVOX (serial)
Melodics desktop app
OFFER: SONiVOX Film Score Companion Upgrade
OFFER: Free month of Skoove premium ($20 value)
Pro Tools | First by AVID
Touch Loops

Ableton Live Lite - zoals op de doos staat vermeld - is niet meer beschikbaar maar in ruil daarvoor kan ik eventueel nog een geldige 5% kortingskaart voor een online audio store toevoegen!

Conditie: zo goed als nieuw
Richtprijs: € 45
Verzenden: € 6.50
Ophalen: in de buurt van Weert (Midden-Limburg)

Attachments

• IMG_2954.JPG
    IMG_2954.JPG
    43,9 KB · Bekeken: 168
  • IMG_2955.JPG
    IMG_2955.JPG
    43 KB · Bekeken: 162
  • IMG_2956.JPG
    IMG_2956.JPG
    36,6 KB · Bekeken: 168
Ableton Live Lite weer beschikbaar i.v.m. aankoop nieuw keyboard.
Inclusief 5% kortingskaart.
Richtprijs verlaagd naar € 40.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back