EMU 6400 goedkoop?

Sam

Meirus Records
Hi,

hieronder vind je gegs ivm verkoop sampler, prijs is 550 euro?
Kopen of ...?

Sampler EMU E6400 in perfecte conditie bijna nooit gebruikt.Had hem net zo goed in doos kunnen laten zitten. Dus: In originele doos, Incl Handleiding, 32mb RAM,externe scsi cd-rom drive ook als nieuw, meerdere sample cd's, Software versie 3.0b Originele software diskettes aanwezig.

Thx

rgs

Lijkt me echt wel een koopje als hij in goede staat is... Je kan hem goedkoop
verder upgraden met gewoon computergeheugen (72pins) en een IDE of SCSI harde schijf...

e6400

e6400

als het de ultra versie is , KOPEN
geen ultra , niet kopen

de ultra's worden nl. ook voor die prijs aangeboden

Maurice

Re: e6400

Re: e6400

Origineel geplaatst door maurice
als het de ultra versie is , KOPEN
geen ultra , niet kopen

de ultra's worden nl. ook voor die prijs aangeboden

Maurice

idd, ga voor een Ultra. Prijzen zijn echt gekelderd, kijk wat een 6400 een jaar geleden kostte:
http://www.macmusic.org/ads/view.php/lang/EN/id/17824/
Saturday October 18, 2003. 07:01 AM

emu e6400 ultra + 128 mo ram + carte ide + disque dur interne 20 go + carte 8 sorties analogiques (16 en tout) + carte aes/ebu + wordclock + 2e trio midi (32 canaux midi) + prise clavier ascii + lecteur zip 250 + 75 cartouches zip 100 et 250 + cables multipaires + divers cables + nombreux cdroms tbe

€ 1650

gr.
Ronald

Origineel geplaatst door Slipperman
zijn de esi's van emu ook EOS net als de emulator 4 serie (6400, 64, 6500 etc.)

ESI's hebben hun eigen OS, kweet niet eens of die wel upgradebaar zijn, maar dat denk ik wel.
Het is idd geen EOS.
Ronald

Laatst gewijzigd:
Esi's draaien niet op EOS (= EMULATOR operating system)

Als het een 6400 Classic is (en aan de OS te zien is dat ook zo) moet je er niet meer dan 400 voor beiden.

550 is wel erg veel...

Origineel geplaatst door #JK#
Als het een 6400 Classic is (en aan de OS te zien is dat ook zo) moet je er niet meer dan 400 voor beiden.

550 is wel erg veel...

Dat ligt eraan.. een flink uitgebreide Classic (Outputs, FX, Soundroms) is IMHO net zoveel, zoniet meer waard dan een kale Ultra.
Een Ultra heeft een snellere processor en Beatmunging.. wat wel erg leuk is :)
Ik vind 550 niet erg veel voor een (nogmaals, uitgebreide) Classic - erg lekkere, goeie sampler.., maar wel weinig voor een Ultra..:o:
(niet dat ik daar wat op tegen heb ;))

Maar goed, het is de trend met HW-samplers he..

Origineel geplaatst door Vizion
Dat ligt eraan.. een flink uitgebreide Classic (Outputs, FX, Soundroms) is IMHO net zoveel, zoniet meer waard dan een kale Ultra.
Een Ultra heeft een snellere processor en Beatmunging.. wat wel erg leuk is :)
Ik vind 550 niet erg veel voor een (nogmaals, uitgebreide) Classic - erg lekkere, goeie sampler.., maar wel weinig voor een Ultra..:o:
(niet dat ik daar wat op tegen heb ;))

Maar goed, het is de trend met HW-samplers he..

Sampler EMU E6400 in perfecte conditie bijna nooit gebruikt.Had hem net zo goed in doos kunnen laten zitten. Dus: In originele doos, Incl Handleiding, 32mb RAM,externe scsi cd-rom drive ook als nieuw, meerdere sample cd's, Software versie 3.0b Originele software diskettes aanwezig.

ik zie nergens extra Outputs, FX of Soundroms staan?

Origineel geplaatst door #JK#
ik zie nergens extra Outputs, FX of Soundroms staan?

idd, als je alleen op deze gegevens afmoet gaan, ben ik toch wel van mening dat het te duur is.
Je kan ook een Ultra voor deze prijs vinden.

Ik heb twee weken terug hetzelde voor mij ultra betaald, maar dan met DWAM kaart,32 midi kanalen extra ADAT uitbr en 128Mb RAM

Ronald

Ik heb hier nog een e6400 classic staan...
Hij is in perfecte staat. Met een interne 1GB SCSI HD, 32MB sample RAM, 8 outputs & 2 ingangen, ...
Ik heb een SCSI PCI kaart die ik mee wil verkopen, deze kaart steek je in je PC/Mac en dan kan je samples vanuit de sampler naar de computer halen (met bv Wavelab) en deze bewerken en vervolgens weer naar je sampler dumpen...

Als je me een goed bod maakt is hij van jou! :)

Peez

E6400 Ultra

E6400 Ultra

ik heb er een hier met 128 MB en externe HD en CD speler voor 550.
die mag je ook hebben voor die prijs

Back