• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ableton Live upgrade

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ani

Stamgast
Dus ik koop eindelijk mijn upgrade naar Live Standard, koop ik de upgrade van Intro in plaats van Lite. Bij Bax retourneren ze geen software, helemaal K*T.

Te koop voor € 199,- Ableton Live 10 Standard ESD upgrade van Live Intro

Ruilen ook goed, bijvoorbeeld simpel synthje of kleine geluidskaartje of iets geks of iets leuks.

Dus ik koop eindelijk mijn upgrade naar Live Standard, koop ik de upgrade van Intro in plaats van Lite. Bij Bax retourneren ze geen software, helemaal K*T.

Te koop voor € 199,- Ableton Live 10 Standard ESD upgrade van Live Intro

Ruilen ook goed, bijvoorbeeld simpel synthje of kleine geluidskaartje of iets geks of iets leuks.

Neem even contact op met Ableton zelf, ik had in het verleden ook spijt van een bepaalde losse aankoop (Operator) en wilde 2 weken later liever gewoon Suite kopen, dat was geen probleem en ik kreeg de kosten van Operator vergoed. Natuurlijk weet ik niet hoe dat zit omdat je eea via Bax hebt gekocht, maar ja kan het allicht ff proberen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back