de MPC-feel & terence parker song

korgkonijn

stoffige zomp
jezz

luister en huiver www.gaelle.nl/phill/mpcfeeling.mp3
aub rechtermuisklik en 'doel opslaan als' ivm bandbreedte, thnx

gemaakt met de mpc dus met de zogenoemde 'mpc-feel' of hoe dat ook heet (om xtra olie op het mpc vs laptop vuur te gooien :duivels: )

even voor de duidelijkheid: deze track is niet gemaakt door mij, alleen maar gespeeld bij wijze van herrinnering aan de goeie ouwe tijd toen house nog house was....
origineel is verkrijgbaar op tigersushi, 'love's got me high' ooit gezongen door terence parker

af en toe net over het randje ipv net niet... sorry:o:

...of bedoel je dat niet?

de goeie ouwe tijd toen house nog house was....

Plaat is uit '95.. toen was de house geen house meer.. is mijn bescheiden mening.. :)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Jazper
Plaats is uit '95..

voor mij blijft 95 het jaar voor het laatste jaar, na 96 werd house iets anders... maar ik kan het mis hebben... denk ik :)

wanneer was house voor jou nog house? (onthou dat ik geboren ben in '82...)

Is eigenlijk een zinloze discussie omdat het relatief is.. (iedereen kijkt(voelt)er anders tegenaan)..

Die plaat van terence parker was in ieder geval een sprankje hoop op betere tijden.. :)

Ja.. ik moet zeggen dat we weer een beetje de goede kant opgaan.. ik heb nog hoop.. :)

mam.. :doei:

Origineel geplaatst door Jazper
Is eigenlijk een zinloze discussie omdat het relatief is.. (iedereen kijkt(voelt)er anders tegenaan)..

Die plaat van terence parker was in ieder geval een sprankje hoop op betere tijden.. :)

gelukkig hebben we dit forum om samen te wachten op betere tijden :W

Begin jaren 90 dj'de ik vrij veel en kocht ik mijn vinyl bij Outland, Rare en USA import. Het tempo ging in de loop der tijd natuurlijk een eind omhoog maar ook na 95 zijn er nog gigantisch veel platen gemaakt die door puristen house genoemd zullen worden als er geen jaartal op het etiket vermeld staat. Ik trok hier zojuist wat plaatjes uit de kast waaronder 'Hollis P. Monroe' Im Lonely' uit 1997. Die groeft anders ook nog redelijk klassiek hoor! Love's got me high was destijds redelijk hot kan ik me herinneren. Grappige track ....ging mij alleen vrij snel vervelen.

ja ja... jullie zijn er wel maar het duurt gewoon wat langer voor jullie wat zeggen...

...rhythem import is eigenlijk ook niet meer wat het was... ik geloof dat ze alle verdiepingen vol hadden, is nu een vage alien en glowstick shop..

:dj: "...and i need to be with someone..." blijft het doen voor mij

Back