• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Electribe R te koop aangeboden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Deester©

Ingeburgerd
Ik gebruik hem steeds minder en minder dus word het tijd om afscheid te nemen van mijn kleine dappere vriend.
Wie kent hem niet de (instap) Korg drum synthesizer.
Ik heb echt veel heel veel plezier gehad met deze bak.
Handleiding included.
Geef een goed bod en hij is van jouw!!!!!

Electribe_R_HI.jpg

Mijn excuses, ik had de FAQ niet eens gelezen...SCHANDE...opnieuw.

Geef een duidelijke omschrijving van de instrumenten en de technische/optische staat.
Eventueel met foto of link naar een andere website.
Het gaat hierbij dus om de Electribe R de drum synth/sequencer van de befaamde (of beruchte) Korg Electribe Familie
er102424_m_v1.jpg

Dit ding heeft 2 outputs (met behulp van paning) en behalve drum sounds was ikzelf in staat om er van die dope (oldschool) acid bleepjes en piepjes mee te creeëren

Verstrek contactgegevens, zorg ervoor dat je PB (Persoonlijke berichten) mappen niet vol zijn en dat communiceren via PB's aan staat onder "opties > wijzig opties".
Nou je kan me dus bereiken via Synthforum hiero (effe berichtje sturuh dan) of je kan mailen naar dee_version33@yahoo.com

Zet een vraagprijs neer of geef specifiek aan tegen welke instrumenten je wilt ruilen.
Ik vraag er 150 euri's voor, redelijk prijsje toch?
Maandje studie financiering en je hebt em :)

Hopelijk voldoe ik nu wel aan de eisen van het synthforum marktplaats.

Hurry hurry, step right up!
Ik heb hem nog steeds.
Ben jij het baasje die goed op mijn kleine ER kan passen?!?!?!??
Neem dan contact met me op.

Okay Okay, dit ding moet weg.
Voor 125 Euri's doen dan maar?
Wie o wie loopt er straks hits te maken met deze R?!?!? :D

Hij is nog steeds te koop en nog steeds in goede staat.
Wie ow wie?!?!?!?!?!

Jah hij was al verkocht, ik was alleen vergeten om aaan te tonene dat ie verkocht was.
HIJ IS AL WEG DUS...

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back