Hallo nog een muziek junk erbij

sergedg

Nieuwkomer
Het onderwerp zecht het al ik ben een muziek en audio junk. Als ik zonder zou moeten dan gaat het niet goed met mij. Het is in ieder geval een gezonde verslaving.

Mijn naam is Serge en ik woon in Weesp.
Heb een opleiding gedaan voor geluidstechnucus in amsterdam bij de sae(school for audio enginering). Daarna ben ik in een studio in weesp terecht gekomen waar ik ruim anderhalf jaar rond loop nu. Zal denk ik binnenkort wel moeten gaan zoeken of er nog andere studio's zijn waar ik zou kunnen werken.

Van je hobbie je werk maken dat bevalt mij wel.

Muziek waar ik me zelf mee bezig houd is vooral dance en electronische gericht. Toen ik met muziek begon wou ik heel graag klinken als J.M. Jarre tangarine dream en Vangelis. Maar ik ben meer in de dance terecht gekomen naar verloop van tijd. Heb erg veel gedaan ook met de Amiga computer. Programma's als fasttracker enzo. Mod files maken dus.

Nu is het de tijd van de pc met Nuendo Sonar, cubase enzo.

Ben nu bezig met een aantal trance, techno dingen te maken.

Heb een breede muziek smaak vindt ik zelf ik luister bijvoorbeeld ook graag naar symphonische rock muziek. en hoop nog steeds dat ik van die synth solo's kan spelen die je daar in hoort.

Ik laat het hier wel bij anders wordt het zo lang bericht.
Sea you in the forums.

waarom krijgen heroine verslaafde wel door de overheid gecontroleerde heroine verstrekking of ze lopen ff naar de methadon bus..

maar als je goed verslaafd ben krijg je geen gecontroleerde synthesizer verstrekking door de overheid..en er is ook geen drumcomputerbus waar je je dagelijkse hoeveelheid en een kop soep kan krijgen..

oneerlijk verdeeld hoor..:)

maaruh welkom op het forum!!

Heel veel mensen op dit forum zijn ook ooit begonnen met Fasttracker. Welkom :dj:

hey welkom je hebt je weg naar t forum gevonden zien ik ;)

Back