• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ROLAND JUNO 106 IN PERFECTE STAAT

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

generator9

Stamgast
Weg wegens overcompleet

ROLAND JUNO 106 IN PERFECTE STAAT

Juni 2016 bij Turnlab gekocht in sindsdien nog 1x laten reviseren. Optisch en technisch 100% perfect. Gaat weg omdat ik 'm sinds 2016 misschien tien keer daadwerkelijk heb gebruikt.
Heb er €1450 voor betaald. Richtprijs €1250. Bieden mag, mits niet achterlijk.
Ophalen in Eindhoven!

Attachments

• JUNI 106 close 1.JPG
    JUNI 106 close 1.JPG
    66,1 KB · Bekeken: 219
  • JUNI 106 close 2.JPG
    JUNI 106 close 2.JPG
    64,5 KB · Bekeken: 172
  • DSI OB6 + JUNO 106.JPG
    DSI OB6 + JUNO 106.JPG
    74,9 KB · Bekeken: 187
Hallo verkoper, deze advertentie werd mij getipt door een goede maat en medeforumert. Het lot wil dat ik vanavond vanuit het hoge noorden naar het diepe zuiden reis en langs Eindhoven kom. Eind van het weekend keer ik weer terug. Heb je tijd voor mij om een kijk/luister te komen wagen?

Hi Apophis - Juno staat momenteel gereserveerd, er komt zo iemand kijken mocht de koop niet doorgaan, dan laat ik het zsm weten!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back