Het goede doen om de (ogenschijnlijk) verkeerde redenen.. of andersom, welke is immoreler en in welk van de twee valt Behringer? Wellicht gaan we allemaal direct nat, als je uberhaupt moraliteit verwacht in keiharde business wereld.. uiteraard verteld Uli alles wat jij aangeeft te willen horen en vertelt hij alles wat hij denkt dat we willen horen : Dat hoort een rasechte verkoper te doen lijkt mij.
Dat ik er dan in trap, is m'n eigen fout.. ik had beter kunnen weten als volwassen consument.
Als een bedrijf zoals Behringer dat aggressief (en dat mag) de markt benaderd, op hun website pronkt met "liefdadigheid" en verhalen over toegankelijkheid voor armen e.d.. zouden er al wat sceptische bellen moeten rinkelen. Niks nieuws onder de zon hier, vele multi-nationals opereren dirty / aggressief terwijl ze pronken met allerlei charitatieve doelen en goede voorwendselen, die hoogstwaarschijnlijk geen fluit waard blijken als het er op aankomt.
Als MultiNational zonder e.o.a. Foundation tel je blijkbaar niet meer mee, je moet aan goede PR doen.. hoe leugenachtig ook, men weet hoe die marketing werkt, hoe onze psyche dingen rechtpraat (bijv o.a. cogn. dissonantie)
Maar het zal ongetwijfeld even duren eer dit besef bij iedereen landt, wss netals met de opkomst van Social Media waarbij het principe
"Het is geen product, JIJ bent het product" ook niet direct voor iedereen helder was laat staan de gevolgen op lange termijn op sociaal gebied in Real-Life.
Ik geloof dat Behringer op middellange termijn nie goed is voor de ontwikkeling, op langere termijn wellicht wel ; dan is iedere ontwikkelaar beter voorbereid en ingedekt tegen de Behringers. Behringer's spel is wmb dan ook juist
eindig en zeker niet eindeloos, het gaat vanzelf opdrogen wat ze kunnen clonen en het gat waar ze in springen, zal ook weer dichten lijkt me.
Laten we vooral in de toekomst in de gaten houden, houden ze die mooie principes waar ze nu mooi weer mee spelen, ook hoog in slechtere tijden? als er even niets te snaaien valt? Waarschijnlijk niet

Over +/- 5 jaar nog eens evalueren wat er van alles waar en onwaar is.
En lekker veel muziek maken, ook met Behringers wmb.. ben het zeer eens met eerdere poster: Er zijn veel ergere bedrijven / sectoren waar je je beter druk om kan maken.