The Weeknd - Blinding Lights (Hypersphere's Uplifting Bootleg)

X-treme

Ingeburgerd

Het origineel zal je vast niet ontgaan zijn als je de laatste tijd de radio wel eens op hebt staan8~ Vond de track bij uitstek geschikt om een trancertje van te maken. Heb helaas alleen een hele gare acapella gevonden, maargoed valt uiteindelijk niet heel erg op :D
Bij deze de radio edit, op mn soundcloud staat ook een extended mix :okdan:

De mix vind ik erg druk overkomen, en de stem is inderdaad een beetje gaar... Als ik deze track vergelijk met je laatste track die je hier had gepost, merk ik dat je productie technische vooruit bent gegaan. De geluiden die je hebt gebruikt zijn nu meer 'echt' trance. Blijf zo door gaan!

Bedankt voor de feedback :mexico: Het is inderdaad wat hectisch op sommige plekken, soms in minder gewoon meer. Maarja dan zit je net in de flow en valt je hier nog wat in en daar nog een geluidje en uiteindelijk is het dan te veel. Zal er inderdaad wat meer op letten bij de volgende producties. }:|

zeer mooie Trance track.. I love Trance, maar de vocals mochten meer op de voorgrond, want nu worden ze weggedrukt door de instrumentalen, die trouwens prachtig zijn. Mooi hoor! :)

Zoals al gezegd (en je zelf ook al aangeeft) zijn de vocalen niet super. Maar de rest zit echt wel snor. Wat je zou kunnen overwegen is om in het eerste deel een beetje minder arps of meer gefilterde sounds te gebruiken zodat de herneming in het laatste deel meer afsteekt. Maar dat is maar detail geneuzel of een kwestie van smaak.

Het is in ieder geval goed geslaagd :okdan:

Thanks mannen, ik sla het allemaal op in mijn grijze massa en probeer het bij de volgende track om te zetten :)

Wow, dat beukt er gelijk goed op los bij de start :okdan:
Het is inderdaad wel veel tegelijk zoals boven eerder genoemd. Mogelijk wat meer EQ om de stems wat meer ruimte te geven!?
Maar wel super fijne sounds die je gebruikt in je track. Ben dan ook wel een trance fan :mega:

Back