• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektuur Formant Voeding 3x800mA +/-15V, 5V

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Astrogator

Analoge Levensvorm
Zeer stabiele voeding uit de Elektuur Formant synthesizer. Indertijd exact gebouwd volgens schema, jaar of 7 gebruikt in Formant zonder problemen. Functionerend bij opslag zo'n 30 jaar geleden.
Te koop tegen aannemelijk bod wegens overbodig.

Attachments

• Formant voeding.jpg
    Formant voeding.jpg
    69,4 KB · Bekeken: 114
PS ook in voor ruil, wat dan ook dat van pas kan komen bij de bouw van m'n nieuwe zelf ontworpen Eurorack.

Bericht door een moderator:
Vermelding richtprijs is verplicht op Synthforum.nl. Deze graag nog even toevoegen

Oh, sorry, had de regels wel even vluchtig doorgelezen, maar dit even vergeten of over het hoofd gezien, sorry. Moet er even over nadenken en zet het er straks bij ok?

Zoals de moderator terecht opmerkte had ik niet een duidelijke richtprijs anders dan 'aannemelijk bod' of een ruil vermeld. Bij deze dan:

---Richtprijs 30-50 eu---

. OF het werkelijk in onderdelen zelfs maar 30 eu waard is vraag ik me af, maar het originele vintage Formant aspect is natuurlijk ook wat waard lijkt me. Ik kan hem op dit moment niet gebruiken in m'n synth, en het is de vraag of dat ooit wel zo is, maar aan de andere kant wil ik toch wel iets moois terug kunnen kopen of krijgen voor het afstaan van dit relikwie. Kortom, misschien is een ruil voor iets dat ik in mijn nieuwe synth kan gebruiken nog wel de mooiste deal als jij de voeding kunt gebruiken in de jouwe, of misschien, mooier nog, in een originele Formant.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back