• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Prophecy, midikabels en rees doos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
mijn laatste verkoopthread op het forum (?).

wie maakt me los: Korg Prophecy in droomtoestand. software versie 1.8, compleet met manuals en vol met goede sounds (ook van de diverse kaarten). in topstaat.
ik doe er ook een sustainswitch bij, een dp2 van roland.

375 euro!

bedenk maar 's voor jezelf hoe lekker de korg speelt, hoe die klinkt en wat hij allemaal kan........ en dat voor 375 euro!

dan heb ik tenslotte ook nog een philip rees W5 en 9 midikabels over, voor 50 euro, ook in beste staat.

ruilen? voor originele plugins van arturia of native instruments (pro53 b4 moog modular minimoog etc)

en dat is 100, maar nog geen reactie. moet ie dan weer naar duitsland? die gasten lachen zich rot, die gaan straks hoge ogen gooien op de weltmeisterschaft prophecy spielen!

een eersteklas prophecy voor 375

en

een rees w5 + 9 midikabels voor 50

wat is hier aan de hand ?

Deze mag op slot; de prophecy gaat weer naar duitsland en de w5 en midikabels zet ik wel op marktplaats.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back