• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

modded TR-505

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

falafelbiels

Learning to wiggle
Ik bied aan, een Roland TR 505, met erop gemonteerd 5 aan-uit-aan tuimelschakelaars die mits ingeschakeld de geluiden goed vernaggelen. per knop 2 bends, dus in totaal 10 stuks. luistert u hier naar een voorbeeldje, het begint met de standaard TR-505 geluiden, dus met alle schakelaars in de middenpositie vernaggel ik e.e.a.

de prijs die ik in gedachten heb is 80 piek, zijnde de gangbare prijs van een TR-505 + 5 tuimelschakelaars en een beetje uurloon. (50 piek +15 piek +15 piek =80 piek)

WIE?

Attachments

• tr505xl.wav.mp3
    279,8 KB · Bekeken: 66
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back