• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Peak - ZGAN

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

GZHN27

Stamgast
Te koop..
Zo goed als nieuwe Novation Peak. hooguit paar uurtjes aan geweest en even mee gespeeld. Toch besloten om voor de Prophet rev2 te gaan.
Nadat ik de retour aangemeld had bij de DJStunter kreeg ik het bericht dat ze artikelen die geopend zijn en software bevatten niet meer retour nemen :S
Nu heb ik een splinternieuwe Peak liggen die ik niet ga/wil gebruiken. Daarom staat die te koop. Nieuwprijs 1100 euro voor betaald.

voor 950 euro inclusief verzendkosten stuur ik hem naar je op in de originele doos en een beschermingsdoos eromheen zoals ik hem ook van de webshop ontvangen heb.
Mag ook opgehaald worden in Zwolle. Scheelt je toch weer 150 euro ipv een nieuwe uit de winkel.

Het gaat hier om koop op afstand. Ze zijn daarom wettelijk verplicht het artikel retour te nemen. Ook geopend. Dit kan zonder opgaaf van reden binnen veertien dagen. Kijk maar op de webstek van de Consumentenbond onder online-kopen. Daar vind je DJStunter met name genoemd bij de overtreders. Helaas wordt de wet massaal overtreden. Probeer het eerst met een pittige mail of brief zou ik zeggen, eventueel dreigen met juridische stappen en de sociale media. Als dat niet helpt, kun je nog altijd je verlies nemen. Succes!

Het gaat hier om koop op afstand. Ze zijn daarom wettelijk verplicht het artikel retour te nemen. Ook geopend. Dit kan zonder opgaaf van reden binnen veertien dagen. Kijk maar op de webstek van de Consumentenbond onder online-kopen. Daar vind je DJStunter met name genoemd bij de overtreders. Helaas wordt de wet massaal overtreden. Probeer het eerst met een pittige mail of brief zou ik zeggen, eventueel dreigen met juridische stappen en de sociale media. Als dat niet helpt, kun je nog altijd je verlies nemen. Succes!

Bedankt voor de tip! ik zal ze zeker nog even een bericht terug sturen alhoewel het nu ondertussen wel voorbij die 14 dagen is... Ik zal ze nogmaals erachteraan mailen met dat ze het wettelijk verplicht zijn.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back