klinkske
boeketje voor de vrouw
van structuur heb ik geen kaas gegeten, k heb die sounds en ik mute af en to wat spul met Maschine. De vraag is hoe je er in hemelsnaam een track van brouwt

ja sorry om 't te embedden is me ook nog n raadsel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

https://soundcloud.com/user-370577904/pre-pi-2020
van structuur heb ik geen kaas gegeten, k heb die sounds en ik mute af en to wat spul met Maschine. De vraag is hoe je er in hemelsnaam een track van brouwt
ja sorry om 't te embedden is me ook nog n raadsel
k heb die sounds
Zo herkenbaarDe vraag is hoe je er in hemelsnaam een track van brouwt

Je hoort 100% hardware, dus dan heb ik iemand nodig om aan de balance knop te draaien![]()

Zo deed ik het ook voor lange tijd, maar het bekende nadeel is dat je lastig achteraf storende elementen er uit kan halen of de structuur aan kan passen.
Ik heb nu een mengpaneel waarbij elke track intern naar een soundcard wordt gelust. Kan nu dus 24 sporen opnemen, desgewenst inclusief settings (pre/post) van het mengpaneel.
Achteraf een beetje tweaken is dan geen probleem meer en ook niet zo heel vervelend (ik begrijp de aversie tegen DAW's) als ik heel eerlijk ben.
Zie een DAW dan louter als een luxe multisporen recorder en dan kan je er alleen maar blij van worden.
Niet geheel relevant voor dit topic maar welk mengpaneel en welke geluidskaart heb je daarvoor? Ben ook aan het zoeken naar een oplossing als deze, exact vanwege jouw beschreven probleem.