Renoise 'Trance is Gay' competitie

Breed

Bass Engineer
Naar aanleiding van de 'meest cheesy track' thread, denk ik dat wat Renoisers hier wel zin hebben om mee te doen met de Trance is Gay competie opgezet door een paar Renoise forum members. Het idee erachter is dat er meer 'free module files' zouden moeten zijn zoals in the old days dus je mag alleen gratis VSTi's gebruiken. Haal dus maar die Superwave uit de kast.

http://ptrance.de/tigc/

Geniale opmaak heeft die site btw. ;)

Disclaimer: er is niets mis met Trance, behalve slechte Trance. :D

Bericht door een moderator:
Opgeschoond naar aanleiding van binnengekomen klachten.
Toon AUB een beetje respect voor elkaar; we zijn hier tenslotte allemaal liefhebbers van synthjes!

Origineel geplaatst door C738
F*ck! dus alleen maar gratis software, geen hardware?

-C-

Nee, jij mag niet meedoen met je gratis hardware, vuile dief :D

shit geen gratis hardware? dorie.. moek het nog maar doen met 1 syntje.. nah ja.. blijven sparen :D

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Nee, jij mag niet meedoen met je gratis hardware, vuile dief :D

Sjonge man, weet je hoeveel moeite het kost om alleen al een mixer te downloaden van kazaa? En dan niet eens te spreken over al het papier om hem te printen, het uitknippen en in elkaar zetten. Alle gaatjes dr in ponsen voor de aansluitingen en knoppen etc etc?

Ik hou me verder stil in deze thread en wacht geduldig op trance nummertjes :).

-C-

trance is gay? Ik dacht altijd dat disco gay was?!

Origineel geplaatst door C738

trance is gay? Ik dacht altijd dat disco gay was?!

Gay is ook engels voor zoiets als vrolijk... dat bedoelt de draadstarter natuurlijk! :eureka:

Hahaha prachtige titel....al begrijp ik nog steeds niet wat echte gay-trance is.
Als het zoiets zou zijn als oude cheezy gay eurotrance...

haddaway... MOEST JE DIT NU WEER ZEGGEN?

*C738 grijpt naar de anti-depressiva

maarruh hoe zit dat nu met die riemiksen?

-C-

Waar zijn die inzendingen nou?

Waarom deze wedstrijd?
Het is jammer dat er weinig .rns-modules te vinden zijn. Vooral omdat beginnende trackers voor het grootste gedeelte leren door andere modules in te zien. Steeds vaker worden mp3s gereleased en het aantal modules neemt af. Aangezien Renoise een vrij nieuwe tracker is, waar die trend nog veel sterker is, is het aantal .rns-modules dermate laag dat ze zeldzaam te noemen zijn. Mede daarom hebben we deze wedstrijd georganiseerd. Voor de rest natuurlijk voor de lol!

logo.jpg

De Spelregels

* Het is de bedoeling om de 'gayest' trance tune ever te maken. Wat je daaronder verstaat mag je zelf weten, zelf denk ik aan iets tussen dream trance en epic trance met alle denkbare clichés en dan nog een scheutje kaas erover. Luister de inzendingen op de site!

* Je mag samples, freeware VSTs en freeware VSTi's gebruiken in je nummer. Dat betekent dat je ook je hardware mag samplen. Alles is toegestaan, zolang een ander het maar kan afspelen in Renoise en zolang het legaal is. Demo plugins zijn ook toegestaan.

* Als je meedoet, stuur dan je naam, adres (en faxnummer) naar Ptrance: tigc@ptrance.de. Hij schijnt geheime prijzen geregeld te hebben.

* Download en pas dit bestandje aan zodat die overeen komt met jouw informatie. Als je VSTs/VSTi's gebruikt, graag even vermelden welke en waar ze zijn te downloaden!

* Stop je module samen met de (links naar de) VSTs/VSTi's in je nummer en het geëditte bestandje (plus nog wat cover artwork of andere shit) in een rar. Dan uploaden naar ftp://sagosen.servebeer.com/upload/tigc

* De precieze deadline zal binnenkort bekend gemaakt worden, reken op een uiterste inzenddatum van rond 31 december.

*Vragen stellen kan op mijn e-mail adres of in deze thread.

Veel succes!
:doei:

Laatst gewijzigd:
Trance is GAY?

Je hebt van ze leven nog geene echten TRANCE gehoord als je da zegt.

Noise? dat heb ik als ik men radio op korte golf zet ook :D

Cheesy trance, maakt niet uit hoe je het hebt gemaakt, zet het op onze server en je doet automatisch mee. Meer details: http://ptrance.de/tigc/

De uiterste inzenddatum is volgende week 14 Feb, en valt - hoe toepasselijk - samen met Valentijnsdag ;)

Oja, luister ook even naar de reeds ingezonden nummers en breng je stem uit.

Back