• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Soundmachines (Arches) touchstrip CV&MIDI keyboard

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

john vb

Ingeburgerd
Soundmachines (arches) tactile control interface.

Een op Buchla geïnspireerde controller voor eurorack, midi, usb en bluetooth. De (arches) heeft 32 cv/gate uitgangen die bijna allemaal gemapt kunnen worden naar wens. Alleen de eerste paar zijn gekoppeld aan vaste parameters, zoals de afkortingen boven de jack sockets aangeven.

Je kunt hem op 6 type keyboards instellen, of dus alles zelf instellen.

Hij is zo goed als nieuw, ik heb hem een half jaar gehad maar nauwelijks gebruikt omdat ik niet helemaal in de workflow kan komen en hij een beetje overkill is voor wat ik er mee wil.

Er komen nog software updates aan waarbij hij als sequencer en arpeggiater gebruikt kan worden.

Over het touch deel zit een vervangbare sticker zodat je geheugensteuntjes onder de strips kunt schrijven.

Al met al een heel uitgebreid ding, iets te uitgebreid voor mij dus.

Voor €500,- is hij van jou.

$_86.jpeg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back