De bijzonderste POLYSIX die u ooit tegen zult komen, écht een buitenkans!
- tubbutec modypoly upgrade - tubbutec polysex upgrade -
volledige revisie gehad Voor de tubbutec upgrades verwijs ik u naar de site van tubbutec. Deze geven de polysix ongekend veel nieuwe features! Een polysix met beide deze upgrades is onvindbaar. Vooral de polysex is een lastig uit te voeren upgrade.
De revisie die recentelijk is uitgevoerd omvat de volgende zaken:
- De beruchte batterij is vervangen. Op het voice-board zijn alle condensators vervangen.
- De voeding is gerecapped (alle condensators vervangen).
- alle elektrolytische condensators vervangen in de synth (oa op het chorus-board en rondom de CPU)
- alle toetscontacten gereinigd,
- de knoppen en bender/modwheel schoongemaakt
- hele synth opnieuw gecalibreerd
De polysx verkeert in zeer nette staat! Het is een van de vroegere versies. Aub alleen reageren bij concrete interesse. Handelaren of koopjesjagers zijn ongewenst. Uiteraard kan de synth uitgebreid getest worden. Ik doe niet aan verzending
Prijs €2300,-
- tubbutec modypoly upgrade - tubbutec polysex upgrade -
volledige revisie gehad Voor de tubbutec upgrades verwijs ik u naar de site van tubbutec. Deze geven de polysix ongekend veel nieuwe features! Een polysix met beide deze upgrades is onvindbaar. Vooral de polysex is een lastig uit te voeren upgrade.
De revisie die recentelijk is uitgevoerd omvat de volgende zaken:
- De beruchte batterij is vervangen. Op het voice-board zijn alle condensators vervangen.
- De voeding is gerecapped (alle condensators vervangen).
- alle elektrolytische condensators vervangen in de synth (oa op het chorus-board en rondom de CPU)
- alle toetscontacten gereinigd,
- de knoppen en bender/modwheel schoongemaakt
- hele synth opnieuw gecalibreerd
De polysx verkeert in zeer nette staat! Het is een van de vroegere versies. Aub alleen reageren bij concrete interesse. Handelaren of koopjesjagers zijn ongewenst. Uiteraard kan de synth uitgebreid getest worden. Ik doe niet aan verzending
Prijs €2300,-