• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Behringer deepmind 12d met rack ears

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

astcfx

Stamgast
Behringer deepmind 12d met setje rack ears.
In zeer goede staat.
500,-

Afhalen mogelijk te Gent of verzenden op kosten van de koper.

Hey Thomas,

Lastige tijden daarvoor inderdaad.

Ik kan ook verzekerd verzenden naar nederland voor 10 euro. Maar ik vermoed dat je m graag eens zou zien. Een andere optie is effe skypen en hem tonen.

Ik hoor het wel!

Ik vind het nogal een groot bedrag om in goed vertrouwen over te maken. Dat is vooral wat me weerboudt om hem te laten verzenden

Verzekerd verzenden wil zeggen dat de deepmind in geval van schade of verlies verzekerd is tot 500 euro
​​Dpd is alleszins de goedkoopste manier om te verzenden, die gebruik ik meestal voor naar Nederland te sturen.
Zo is het inderdaad wel op vertrouwen kopen, al kan ik je bvb wel even mijn identiteitsgegevens verschaffen en je de vorige positieve ervaringen tonen op marktplaats of 2dehands.be
Met paypal betalen heb je kopersbescherming, maar dan kost het geheel ook al weer meer.
Een geheel andere oplossing misschien is dat ik in Zelzate werk, vlakbij de Nederlandse grens. Maar dat veranderd niets aan gesloten grenzen natuurlijk
Ik heb momenteel ook geen naaste collega die in Nederland woont jammer genoeg... Anders kon het zo ook wel.

Iets ouder dan een jaar als ik de vorige eigenaar geloven mag, Thomas. Ik geloof niet dat er nog garantie op zit.

Volgens mij normaal drie jaar garantie. Maar goed plan. Stuur je me die info? Paypal lijkt me wel een goed idee. Kun je plusminus een weekje wachten tot mijn loon weer gestort is?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back