• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Ruil Korg Monologue voor Korg Micro X

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het prijsverschil is iets te groot (zowel de nieuwprijs als 2dehands). Bovendien heeft de Micro-X meer mogelijkheden, dual arpeggiator die ook ene als drums toe laat, een groter geheugen én een editor/librarian die ook als VST dienst kan doen. Daarom kan een één op één ruil niet echt voor mij.
De twee zijn ook totaal andere synths. Misschien kan je om ruilvoorstellen vragen in het 'MP vraag' subforum.

De Monologue en de Micro X worden beide voor ongeveer 200,- euro aangeboden.
de nieuwprijs van de Micro X was inderdaad hoger maar hij is dan ook veel ouder.
wat het voordeel is om een voorstel te doen in het subforum “MP vraag” begrijp ik niet ,ik bied de Monologue toch te ruil aan.

Het mooiste van al is ; ik heb de Micro X hier inmiddels staan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back