een nieuwe freak erbij

jostosti

Nieuwkomer
He mensen , ff voorstellen:

Jos aka de tosti :)

Ik kwam hier al regelmatig om koopjes te checke maar ik las dat jullie ook nog wel goede hulp te bieden hebben , dus ben ik maar lid geworden :D

Wat doe ik zoal?

Nou ik ben met mn 14e ooit een keer begonnen met impulse tracker op de comp , daarna nog ff fasttracker en toen ben ik ff gekapt voor een tijdje.
Nou ben ik vorig jaar dus begonnen met me te focussen op synths .
M'n 1e aankoop was een electribe ER1 en een oxygen8 midi keyboard. Heb er al wat leuke dingen mee gedaan en heb ook ervaring opgebouwd met de andere in de electribe-familie.
Samen met 3 vrienden van me doen we op de vrijdagavond vaak freake en we hebben al wat live gedaan op feestjes.
Ik zit nou ff in de periode dat ik nog wat dingen wil/moet aanschaffen anders schiet mn set niet echt op met alleen een ER1 en pc.
De muziek die ik wil maken is voornamelijk tekno maar ik neig ook wel naar electro en acid vind ik ook supervet om te maken maar ja een 303 koop ik niet zomaar =(

Nou tot zover mijn introductie , hoop dat jullie mij af en toe kunnen helpen met wat vragen en andersom natuurlijk ook :D

:doei:

Jos de tosti

Welkom!>:biertje:

Uit Veldhoven? Over een kleine 2 weken is daar een Techno-feesje met optredes van Forum-leden!

[INFO]

:D Kan je gelijk wat ouwe synthforum-rotten spotten!

Als dat de Tostek nie is, eet ik m'n (spreekwoordelijke) hoed op...!!!

Alles goed....?

He Zwaarvet! jij ook hier! alles chill hoor 8)

en de rest bedankt voor het warme welkom :)

Back