Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Voor mij is ie af hoor, misschien dat einde minder luid zetten, want dat komt wel stevig door hoor. Voor de rest prima, heb een comment nagelaten op je SC. Good job!![]()
Geweldige opbouw en erg mooie sounds.
Zeer meeslepend en onheilspellend ook.
Ik vind hem tof. Mooie opbouw en heeft voor mij iets 'mystieks' of 'mysterieus'. Verwachte alleen rond 03:15 ongeveer een keiharde kick, door de hihat (volgens mij?) die er dan bij komt. Dat gebeurt niet en toch blijft het me boeien![]()
Dank je we!
ja heb wel zitten twijfelen of ik die HH er nou in moest laten of niet, dat schept idd verwachtingen. Ik ga het nog eens heroverwegen of ik die er toch niet beter uit kan halen. Thnx voor het luisteren en je feedback!

.
, dan zou ik toch ook wel graag willen weten of de clip dan een beetje ok is.
Hey Bot, de clip is erg psychedelisch inderdaad, wel knap gemaakt. Maar zit er ook een moraal achter het verhaal ? Insecten, hoofden, dansende dames, stappende kerel,... Ik vraag me af wat je daar allemaal mee wil zeggen :-)
De muziek blijft natuurlijk steengoed. Je hebt dat allemaal goed gedaan yo.
Het beste!
Gloomy![]()
. Ik ben vooral gewoon een beetje aan het spelen geweest, uitzoeken hoe Resolume werkt en hoe ik eea via Ableton kon aansturen. Om echt iets met betekenis neer te kunnen zetten zal je toch echt een hoop video content moeten hebben, wat ik nu heb gebruikt is wat ik zo hier en daar gratis kon vinden.Heel erg vet gemaakt man! Beetje psychedelisch inderdaad. een mooie opmaat naar een video die ondersteunend is in het 'verhaal' van je track...
. Indrukwekkend hoor dit, klinkt allemaal erg mooi samen. Zou niet misstaan in de finale aflevering van iets als Dark.![]()
, ik moet idd het laatste seizoen eens gaan opzetten...ow dit mag ik! meer dan! (ik zit de perverts guide to cinema te kijken van slavoy zizek, filosoof en psycho-analyticus, zegt nog iets bizonders over muziek, moet het opzoeken, dit schrijf ik naar aanleiding van de term moraal. wanneer ik verder kijk, zal ik nog het even opschrijven)...)
maar keigoe!
! the Elvis of cultural theory' en 'het denkbeest uit Ljubljana'