Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Prachtig intro.
Vind de piano-partijen ook erg meeslepend.
De drums, vanaf 2.09, zijn ook indrukwekkend.
Erg gelijkende orkestratie. Let je specifiek op de stringvoering? Mix is mooi uitgebalanceerd. Geeft een serene, ingetogen sfeer. Persoonlijk vind ik wel dat er een beetje te weinig in gebeurt maar dat is dus puur persoonlijk en doet niets af aan de prestatie. Langs de andere kant is het dan weer erg geschikt als begeleidingsmuziek bij beelden super.
Samengevat:
Danny
Mooi gedaan man, nu nog de zang erop![]()
Wat betreft de muziek vind ik 'm erg goed.Qua gekozen geluiden vind ik het stuk niet overal even geslaagd en afgewerkt. Het heeft een beetje een hoog "keyboard gehalte" als je 't mij vraagt (bijvoorbeeld de piano en losse string sound). Maar kan aan mij liggen. Hoe dan ook, ga zo door.
Wat betreft de muziek vind ik 'm erg goed.Qua gekozen geluiden vind ik het stuk niet overal even geslaagd en afgewerkt. Het heeft een beetje een hoog "keyboard gehalte" als je 't mij vraagt (bijvoorbeeld de piano en losse string sound). Maar kan aan mij liggen. Hoe dan ook, ga zo door.