Chaos-twenty-twenty

andreos

Ouwe rot
Hola musicfrieds,

Een nieuwe track gemaakt ,dus brand los!!!!

Groeten van Andreos.

Erg gelijkende orkestratie. Let je specifiek op de stringvoering? Mix is mooi uitgebalanceerd. Geeft een serene, ingetogen sfeer. Persoonlijk vind ik wel dat er een beetje te weinig in gebeurt maar dat is dus puur persoonlijk en doet niets af aan de prestatie. Langs de andere kant is het dan weer erg geschikt als begeleidingsmuziek bij beelden super.

Samengevat:
:okdan:

:doei:

Danny

Wat betreft de muziek vind ik 'm erg goed.:okdan: Qua gekozen geluiden vind ik het stuk niet overal even geslaagd en afgewerkt. Het heeft een beetje een hoog "keyboard gehalte" als je 't mij vraagt (bijvoorbeeld de piano en losse string sound). Maar kan aan mij liggen. Hoe dan ook, ga zo door.

Erg gelijkende orkestratie. Let je specifiek op de stringvoering? Mix is mooi uitgebalanceerd. Geeft een serene, ingetogen sfeer. Persoonlijk vind ik wel dat er een beetje te weinig in gebeurt maar dat is dus puur persoonlijk en doet niets af aan de prestatie. Langs de andere kant is het dan weer erg geschikt als begeleidingsmuziek bij beelden super.

Samengevat:
:okdan:

:doei:

Danny

Hola Danny,,

Dank je wel!

Groeten van Andreos.

Mooi gedaan man, nu nog de zang erop :biertje:

Hola Gloomy,

dank je wel!

ik vond hier de zang erop niet zo bijpassen,daar was ie niet voor gemaakt!
Dan zijn er een paar anderen regels voor maar er komt er een aan!

groeten van andreos.

Wat betreft de muziek vind ik 'm erg goed.:okdan: Qua gekozen geluiden vind ik het stuk niet overal even geslaagd en afgewerkt. Het heeft een beetje een hoog "keyboard gehalte" als je 't mij vraagt (bijvoorbeeld de piano en losse string sound). Maar kan aan mij liggen. Hoe dan ook, ga zo door.

Ik treed deze mening bij. Er klopt iets niet. Maar het is wel een sterk initiatief.

Hola Bahamut,

Allereerste dank voor je luisteren!

Ik gbruik hier geen keyboard,maar heb ik gemaakt in Cubase met instrumenten plugins!
Nu is het wel zo dat er hier op het forum niet zo veel normale geluiden worden gebruikt ,
en om dat te horen word misschien steeds vreemder.
Ik zal toch wel altijd instrumenten gebruiken en hier en daar Syth's!

Maar misschien kon de afwerking beter ,ik ga daar op letten(terwijl ik dat wel doe)extra.

Groeten van Andreos.

Back