Introverte mens die zich moet introduceren vooraleer hij kan posten

GitouMan

Nieuwkomer
Zo,

een proceduurtje voor alles, maar goed een community is belangrijk dus bij deze graag een korte introductie. 40 jarige Belg met een fascinatie voor rack effect gear, tape recorders, megalomane 70tie en 80 mengtafels. Sinds kort mijn vintage beauties aan het recappen en altijd op zoek naar iets speciaals. Gitarist en pianoman. Muziekstijlen zijn echt all over the place. Commercieel, klassiek, blues tot metal tot R&B en rap (buiten mumble rap). A song for every mood.

Via Synthforum wil ik een vinger aan de pols houden aangaande nieuwe gear evoluties, user reviews, tips en tricks en gear itself.

groetjes en tot binnenkort,

geert

Welkom Geert, dat was een prachtige binnenkomer.. veel leesplezier op het Synthforum.

Welkom, uit welke Belgische buurt ben je? Ik kan zelfs mijn 'even voorstellen' topic niet herinneren. Deed ik wel een?
Als ik je een tip mag geven: blijf uit de marktplaats afdeling. brengt je in grote problemen op termijn. :beard: Mja ik ben 46 dus die wetenschap moet ik aan de jongere gebruikers even kwijt :mega:

Welkom, uit welke Belgische buurt ben je? Ik kan zelfs mijn 'even voorstellen' topic niet herinneren. Deed ik wel een?
Als ik je een tip mag geven: blijf uit de marktplaats afdeling. brengt je in grote problemen op termijn. :beard: Mja ik ben 46 dus die wetenschap moet ik aan de jongere gebruikers even kwijt :mega:

Hey Klinkske. Ben van de regio Mechelen, maar origineel van het sappige limburg :-D. Bedankt voor de tip ... ik geef ook altijd advies dat ik niet zelf kan opvolgen .... de volgorde bij mij is ... surfen ... kopen .... recappen .... restoren .... repeat .... (en de vrouw op de heupen werken als ik weer met mijn desoldeerbout herrie maak terwijl ze tv zit te kijken :D)

Welkom Geert. Mocht het schikken drop eens een track in de track sectie:halleluja

Welkom ( uit nederlands limburg )

Ik ben in Maastricht geboren maar wtf? Heb meteen politiek asiel in Scheveningen aangevraagd :D

Heb ik ook uitgeprobeerd , scheveningseweg gewoont, “helaas
“trokken de roots me terug richting zuiden :-)

Ah tof, ik woon ook niet meer in Scheveningen maar in Praag ben dus ook weer naar het zuiden gegaan en er voorbij :)

Wat een kleine wereld is het toch:)

Ah blijkbaar redelijk wat belgen hier. Leuk, mijn Nederlandse vrouw staat er wat van te kijken :D (alé ja Nederlands Limburgse vrouw) heb me laten vertelen dat sommige Nederlanders van mening zijn dat dat eerder bij België hoort. :D

Back