• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Creamware Pulsar en Luna - DSP geluidskaarten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Droopie007

Ingeburgerd
Allen,

ik heb op Marktplaats.nl en op Tweedehands.Be mijn 2 Pulsar en 1 Luna kaarten aangeboden. De kaarten zijn in prima staat, kunnen nog gebruikt worden met de modernste Windows OS, voor MAC, echter weet ik het niet. Ik had enkele weken geleden contact met Sonic Core, de firma die nu achter Creamware staat. Support is en blijft nog aanwezig voor deze kaarten.

Ik ga een andere stijl van muziek gaan gebruiken, de komende maanden / jaren, waardoor ik deze kaarten en software niet meer nodig heb, nochtans is het een prachtig systeem, met een uniek geluid.

Indien vragen, dan lees verneem ik het graag.

M V G

Eugène.

Hey Eugene

Ik ben ook een bezitter van de mooie kaarten.. ik zit eraan te denken om de Pulsar van je over te nemen.
Moet ff kijke hoe ik dit ga doen met mn pci slots je hoor nog van me! Grtz Jerome

Jerome,

goeiedag.

Ik ben af en toe wel eens in Nederland, wil de kaarten wel eens meebrengen als je dat wil. Ik geef het maar even mee.

M V G

Eugène.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back