Private Human Experience - VCV Rack | MC707 | Audiobus Link

Eurikon

]]= sound is unfrozen geometry =[[
YT-thumbnail.jpeg

Deze compositie is gebaseerd rondom 4 akkoorden.
Zonder een vooraf ingesteld arrangement, of time-line.
Het melodische spel is volledig "auto-improv" door middel van clock dividers/ switches en random triggers.

Alle rhythm is uit de MC 707 met veel event probability / euclidean sequencing.
MC707 & VCV worden beiden ge-synced aan de Ipad door middel van Audiobus (midi sync & Link)

Volledige track kan je hier downloaden.

Zodra ik vcv rack zie wil ik ff luisteren want dan ben ik wel benieuwd naar wat iemand gebrouwen heeft?
Maarre, lekkere sounds en zonder dat je enige struktuur hebt willen aanbrengen heb ik wel lekker zitten luisteren in ieder geval. :okdan:
Ik denk dat als je de verschillende sounds en sequences wat zou ordenen en op een timeline zet dat je hier een hele leuke compositie mee kan maken maar zo losjes is het ook lekker.
Leuke stek trouwens waar je woont!

Klinkt goed hoor! Je hebt de track/mix lekker minimal en open gehouden (ikzelf blijf maar in de valkuil van volproppen lopen :D). Ik snap dat deze track in een bepaalde stijl thuishoort, maar na 3:50 heb ik het dan toch wel gehad, er komt nix nieuws meer, dus net wat meer afwisselen om de aandacht vast te houden (tenminste hoort dat wel bij deze stijl) zou misschien helpen.

Leuk rackie zo bij elkaar gesprokkeld trouwens :P!

Mooie track. Heb er erg van genoten
Zie ook een comment onder je video van een maat van me die ik zo ontmoet in Praag. Kleine wereld is het toch :)

Back