Echt vervelend dit. Ik had mij voorgenomen om niet meer te reageren op tracks...
Hele mooie sfeer (smaak). Klonk over mijn telefoon goed en aangenaam verrast toen ik over monitoren luisterde. Het lijkt "repetitief", maar er zitten zoveel kleine veranderingen in de geluiden dat het dat (voor mij) niet is. Het laag is superstrak. Het hoog in hats/snare vind ik een tikje te schel. Verder krijgen alle geluiden heel mooi de ruimte.
Heb de indruk dat het oa. met een Elektron (Octatrack?) gemaakt is. Wil je delen waarmee en hoe je deze track gemaakt hebt?
Dank voor het luisteren en de feedback. Ik heb voor deze geen hardware gebruikt, maar enkel FL Studio met Camel Audio Alchemy, Camel Phat & Camel Space en D16 Toraverb.
Niet slecht, maar toch niet mijn kopje thee. Ik vind 'm erg repetitief en na een paar minuten wordt er niets meer toegevoegd. Sorry, maar het lijkt wel een grote loop met hier en daar een beetje variatie. Sorry snitch, is nu eenmaal een kwestie van smaak. Blijf toch maar lekker verder produceren hoor
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.