• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Access Virus TI Limited Edition (#140/150)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dennisoverbeeke

Nieuwkomer
Ik bied deze synth aan namens mijn schoonvader. Hij heeft zijn hobby beëindigt en mij gevraagd alles te verkopen. Andere synths, Ableton Push, Pioneer XDJ, etc allemaal via Marktplaats verkocht maar denk dat deze meer op een forum als deze op zijn plaats is. Access Virus Ti White Out Limited Edition waar er maar 150 van zijn gemaakt. Aangekocht bij Bax shop in juli 2010 (aantoonbaar). In goede staat, maar 2 zwarte krasjes (zie fotos).

Vraagprijs €1.500 (geen ruil)
Alleen op te halen in Capelle aan den IJssel

Fotos
IMG_3244.jpg

IMG_3241.jpg

IMG_3239.jpg

IMG_3243.jpg

IMG_3245.jpg

IMG_3240.jpg

IMG_3242.jpg

(sorry, geen idee waarom de fotos van mijn iPhone omgedraaid zijn)

Mocht je 'm nog niet verkocht hebben, een beetje thinner (te koop bij de bouwmarkt) op een doekje en dan meteen er weer overheen met een ander doekje (water, eventueel een drup afwasmiddel erbij) en dan poets je die zwarte vegen waarschijnlijk zo weg. Ik heb al een Virus dus heb zelf geen interesse in aankoop.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back