• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

*** Software, Plugins, Hardware, Eurorack - UITVERKOOP 2020 ***

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
SOFTWARE:
Brainworx bx_console SSL 4000 E : EUR 49,-
Brainworx bx_console SSL 4000 G : EUR 49,-
Brainworx bx_oberhausen : EUR 99,-
Brainworx bx_townhouse Buss Compressor : EUR 39,-
Schoeps Mono Upmix : EUR 39,-
Unfiltered Audio Fault : EUR 15,-
Unfiltered Audio Indent : EUR 15,-

Plugin-Alliance vraagt $20 licentietransferkosten, maar ik heb een $25 voucher die hiervoor gebruikt kan worden als je snel bent! (voucher verloopt eind augustus)

Eventide Equivocate : EUR 39,-
Eventide Ultrachannel Native : EUR 39,-
Fiedler audio stage : EUR 19,-
IK Multimedia Syntronik : EUR 79,-
Izotope Nectar Elements : EUR 10,-
Izotope Ozone 8 Elements 8 : EUR 10,-
Mastering The Mix BASSROOM : EUR 15,-
Softube Weiss Compressor/Limiter : EUR 125,-
UVI Digital Sensations : EUR 39,-
UVI Ultramini : EUR 39,-
Slate Digital Virtual Mix Rack : EUR 49,-
Sononym EUR 39,-

(Prijzen inclusief de eventuele iLok-Transfer Fees)

HARDWARE:
Behringer Model D analoge synthesizer (incl. originele verpakking en kabels) : EUR 199,-

EURORACK:
Noise Engineering Lapsus Os (silver) : EUR 125,-
Noise Engineering Seca Ruina (zwart) : EUR 175,-

Volgens mij is de Fiedler Audio Stage enkel verkrijgbaar via Plugin Alliance en zou je die denk ik het liefst in je advertentie in het bovenste rijtje hebben staan om te voorkomen dat een nieuwe eigenaar die plug koopt in de veronderstelling dat de licensiekosten (ilok) gedekt zijn. Klopt dit?

Volgens mij is de Fiedler Audio Stage enkel verkrijgbaar via Plugin Alliance en zou je die denk ik het liefst in je advertentie in het bovenste rijtje hebben staan om te voorkomen dat een nieuwe eigenaar die plug koopt in de veronderstelling dat de licensiekosten (ilok) gedekt zijn. Klopt dit?

Scherp opgemerkt maar dat klopt idd het is een PA plugin dus hier geld de transfer fee voor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back