Dag ljieffffe mensuuuu !!! even voorstellen

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Ik zal even het een en ander vertellen over mezelf... dan is dat ook weer even gebeurd en das toch altijd wel zo netjes.

Ik ben op een gegeven moment begonnen met een keyboard kopen en dan wil je op een gegeven ogenblik meer he...
Dus zo is het wat gaan rollen... Ik heb eerst een aantal keyboard en synths gekocht omdat ik gewoon gek was op het gewoon wat pielend spelen. Nu ben ik pas ongeveer 1 jaar bezig met hoe ga ik nu dit alles tot een leuke home studio maken... Een computer gekocht, een laptop, interface ed....

Ik weet er wel een aantal ( kleine) dingetjes van. Ik hoop via jullie toch een aantal dingen te leren en op te steken want daar zijn we hier voor. En wanneer ik iemand kan adviseren over iets zal ik dat ook zeker proberen te doen....

Ik hoop dat we elkaar een beetje kunnen helpen zo af en toe.
bij deze heb ik mezelf een beetje voorgesteld. Hartelijk dank en de beste groeten.

Last edited by a moderator:
Re: Dag ljieffffe mensuuuu !!! even voorstellen

Origineel geplaatst door jaccis
Ik ben Jacco
Ik woon in Brabant en het is erg koud hiero op het moment... Ik woon in echt een gat, net 800 inwoners !!
Hej, een beetje respect voor Ommel! Ik kom uit Heuze! :)

Verder zijn hobbies van mij ; uitgaan, dat hoeft niet perse op stap gaan te zijn naar een disco of kroeg, maar ook gewoon bios of bowlen etc....
Bowlen roels!!!! Oftewel, jij bent van harte welkom!

Jiehoe!
Ik ga een synthforum bowling avondje organiseren! tijdens de ringwegwalk as zondag ga ik bedenken waar en wanneer! Jullie horen er nog van!

Re: Dag ljieffffe mensuuuu !!! even voorstellen

Welkom! :biertje:
Verder is een hobbie van mij ( ongeveer een dik jaar) bodybuilding/ zware fitness...
Goeie bezigheid! :okdan:
Maar denk eraan hè.......handjes af van de pillenpot! :D

Attachments

• bb02.jpg
    bb02.jpg
    94 KB · Bekeken: 87
welkom :okdan: als je gebruik maakt van de chemische truccendoos gaat je muziekcarriere eronder lijden

Haaa..:dubbel:..aaai!

:biertje: welkom

Back