WimvanRijswick
Nieuwkomer
Ik ben vroeger toen ik een jaar of 10 was 4 jaar naar de muziekschool geweest en het 1ste jaar was noten leren 2e jaar noten leren en blokfluit en de laatste 2 jaar piano ik vond het leuk en alleen maar klassieke muziek en dat vond ik maar niks en ben er mee gestopt. Een jaar of 25 terug wilde ik weer wat beginnen heb toen een roland D20 gekocht maar daar kon ik niks mee heb hem ingeruild op een E30 en een tijd later heb ik de D20 er weer bij gekocht voor de geweldige strings voor de klanken over elkaar te leggen en dat was schitterend. Vorig jaar heb ik nog een E70 erbij gekocht en dan zijn de mogelijkheden gigantisch. Maar ik zit eraan te denken om weer les te nemen want eigenlijk kom ik niet verder en door een schouderblessure word het ook moeilijker om op de bovenste (D20) te spelen. Maar ik ben geen muzikant puur hobby. Qua muziek vind ben ik breed georienteerd van klassiek tot synthesizermuziek en pop muziek.
Ik ben lid geworden om misschien wat info te krijgen en hoop dat iemand op jullie platform mij dan wat info kan geven.
Ik ben lid geworden om misschien wat info te krijgen en hoop dat iemand op jullie platform mij dan wat info kan geven.
Laatst gewijzigd:
.