Opgelet! Kraftwerk in Parijs

bob303vs909

Ach und Weh
Jaaaaa......hoera......

25 en 26 september zal Kraftwerk drie keer optreden in het Cite de la Music in Parijs.....

Be there! Or be Square!

ik heb ze nog gezien in de oosterpoort in Groningen..dat was VET! hun hele studio stond zo ongeveer op het podium...

Hey cool..... waar hebbie dat vandaan???
Is de kaartverkoop al gestart????
Hebbie een linkje waar je het vond???

Ben er helemaal hyper van!!!!

Kraftwerk rules!!!! :halleluja

Cubik Planet

Thnx man..... wel vaag dat het zo aangekondigd staat op de site zonder echt de naam en toenaam van Kraftwerk.... daarvoor moet je eerst de details van het concert aanklikken....

Wie gaan er allemaal heen????????:okdan:

Cubik Planet

Reisje organiseren ?

Reisje organiseren ?

Ik wil er graag heen.. Parijs is tof.. niet al te ver.. en Kraftwerkt.. Wooha.. die wil ik zéker nog wel een keer zien.

Als iedereen die serieus meewil zich hier even meldt.. dan kunnen we misschien wel iets organiseren.. ?

Als we ff een inventory maken van wie er allemaal heen wil/gaat dan kunnen we een indeling maken en plaatsen in auto's opvullen. Das misshien wel handig voor die die geen auto hebben. :)

Johnny gaat mee.. Ne auto pas...

:halleluja: Gaat er ook iemand vanuit de buurt van Nijmegen die een plaatsje in de auto vrij heeft?? *liefkijkdoe* Ben zindelijk enzo :)

-TR-

Ja ik ga mee. Ik rij liefst mee, omdat mijn wagen maar één extra plaatsje biedt en omdat hij het misschien niet haalt tot daar.

owjaa laten we snel wat regelen kaarten in ieder geval anders missen we de boot nog
ik heb voorkeur voor de donderdag voorstelling

groetjes dennis

Laatst gewijzigd:
Hey Dennis, ik woon in de omgeving van Rdam ;)

Als ik het goed begrijp krijg je korting als je met tien personen of meer komt.

ooow ok prima ik ben bereid je op te pikken owjaa 1 ding
geen muziek in me auto
ik zag ook dat de kaartverkoop nog niet begonnen is.
en blijven we dan ook slapen???

groetjes dennis ;)

Origineel geplaatst door mono-poly

en blijven we dan ook slapen???

groetjes dennis ;)

Ja, dat vroeg ik me ook af.
Lijkt me zwaar ruk om na dat concert nog 5 uur terug te moeten rijden...Maar het is wel mogelijk.

Back