Soul beat

klinkt lekker.
De gitaar klinkt wat dun. Wellicht wat boosten rond 200 250 hz voor wat meer body.

Mooi melodie, ik ben het eens met de gitaar die te dun klinkt. Daarnaast vind ik de piano iets te midi klinken, het zit wat te strak op de grid, ik weet niet of je de noten gespeeld of ingetekend heeft, maar het lijkt op het laatste gezien de volumes die ook allemaal hetzelfde zijn. Ik denk dat als dat kleinigheidje opgelost is en de gitaar goed klinkt het een uitstekend nummer is.

Mooi melodie, ik ben het eens met de gitaar die te dun klinkt. Daarnaast vind ik de piano iets te midi klinken, het zit wat te strak op de grid, ik weet niet of je de noten gespeeld of ingetekend heeft, maar het lijkt op het laatste gezien de volumes die ook allemaal hetzelfde zijn. Ik denk dat als dat kleinigheidje opgelost is en de gitaar goed klinkt het een uitstekend nummer is.

Thanks, de melodie kwam vanochtend in me op en toen heb ik alles inderdaad snel ingetekend. Ik ga de piano toch maar live inspelen. Thanks voor de tip!

Dit heeft verdomd weinig met hiphop en/of soul/r&b te maken.

Laat ik voorop stellen dat ik het je niet na doe, dat pianospel maar dit mist echt de rauwheid en groove die je bij soul verwacht. Ik klinkt voor mij als een davilex menu muziekje, ook niks mis mee hoor. :)

Back