• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Roland CR-5000 & Focusrite 6i6 2nd gen

search64

Ouwe rot
Nou jongelui, Scarlett Focusrite 6i6 audio interface, compleet met originele verpakking. Vraagprijs 150

Doe een goed bod. Of ruilen tegen een of andere Behringer synth ofzo.

Ok te koop Roland CR5000. Klinkt te gek, sommige knoppen moet je paar keer indrukken voor ze werken, bekend probleem bij deze oudere bakken. Met stofkap.

QVioMMpl.jpg

IsRdY60l.jpg

Vaste prijs 500 euri (meestal staan ze te koop voor meer dan 700).

Focusrite 6i6 nog steeds te koop ook, vraagprijs 120.

Ik sta ook open voor ruil:
- 19" audio interface (RME, Motu, Arturia 8pre)
- Launchpad Pro Mk3 of X

Noch einmal. Mogelijk wil ik ook wel iets MPC-erigs. Andere drumcomputer mogelijk... Geen eurorack iig.

CR5000 te ruil tegen AKAI MPC (1000, 2000 (xl), 2500, Live, One).

Heb hier een fireface 800, 2 inputs moet je fixxen en 1 FW port is defect. 300euro ofzo mag je hem hebben, geweldige interface en vooral de software is solid.

Heb hier een fireface 800, 2 inputs moet je fixxen en 1 FW port is defect. 300euro ofzo mag je hem hebben, geweldige interface en vooral de software is solid.

Bedankt voor het aanbod maar ik ben reeds voorzien met een interface, en de focusrite is inmiddels verkocht.

De CR5000 is er wel nog: 500 euro nog steeds.

Back